Құстың бәрі сұңқар болмас, Аттың бәрі тұлпар болмас

Аңшылық, саятшылық туралы мақал-мәтелдер

Ителгі салған ет жейді,
Атының етін ит жейді.

Қаршыға қанжыға қызартады,
Ителгі етек былғайды.

Қаршыға салғанның қанжығасы тоқ,
Ителгі салғанның етегі боқ.

Қиядағы қызыл түлкіні
Қияннан соққан бүркіт алады.

Құсбегісі келіссе,
Күйкентай құс қаз алар.

Саятшының сұңқары
Салған жерден іледі.

Тауындағы түлкіні
Бабындағы бүркіт ғана алады.

Қыран жүйрік пе,
Қиял жүйрік пе?

Қолмен бергенге құс тоймас.

Қаршыға қаз алса,
Ителгі етек қабады.

Қыран қияда өледі.

Ит иесі үшін алады.
Бүркіт жемі үшін алады.

Топтанып ұшқан торғайға
Тұрымтай да бата алмас.

Ажалдан қарға бүркітпен ойнайды.

Ат бегі – аттың тұяғына қарар.
Құс бегі – құстың қияғына қарар.

Қиялдағыны қыран ғана көреді.
Ұядағыны жылан ғана көреді.

Құс бағу да бір қызық,
Құс салу да бір қызық.

Екі сұңқар таласса,
Бір қарғаға жем түсер.

Құстың бәрі сұңқар болмас,
Аттың бәрі тұлпар болмас.

Сұңқар орманға тартар,
Тұлпар қорғанға тартар.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ билерінің шешендік сөздері
Бұның сөз үлгісі, шығармасы - толғау
Қазақ аңшылығы жайындағы мақалалар жинағы
М.Дулатов поэзиясындағы фольклорлық дәстүр
ХҮІІІ ғасырда өмір сүрген Ақтайлақ бидің әдеби мұрасын жинақтаумұрасын жинақтау
«Саятшылық» концептісі
Бұхар жырау жырларының көркемдік ерекшелігі
Қазыбек би
Ақан сері
Шешендік өнердің туу себептері
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Автоматтың бөліктері мен механизмдерінің оқтау және ату кезіндегі жұмысы
ЖЫРЫН ТЫҢДА ДУЛАТТЫҢ
Заттың үш күйі
Табиғаттың ластануы
ОТАРШЫЛДЫҚ САЯСАТТЫҢ ТҮРКІ ӨРКЕНИЕТІНЕ ТИГІЗГЕН КЕРІ ӘСЕРІ
Адамзаттың өсімдіктер дүниесіне әсері.
Көк - құстың еркін мекені