Презентация жасай білетіндіктеріңе
Алгебра 10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Темекі шегудің денсаулыққа зияны жөнінде – математика тілімен (Туындыны қайталау)
Сабақтың мақсаты:
Білімдік – туындыны таба білу дағдылары мен практикалық білімдерін шыңдау;
Тәрбиелік – салауатты өмір салтын насихаттау, шылым шегудің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейту;
Дамытушылық – салыстыру, ең бастысын анықтау тәсілдерін қолдана білу шеберлігінің қалыптасуына ықпал ету, білімді жаңа жағдайға ауыстыру, зейіні мен есте сақтау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтар: слайдтар, слайдтық презентациялар, сабақтың ұраны Мен салауатты өмір салтын таңдаймын , жүрекшелер, карточкалар.
Сабақ түрі: кіріктірілген сабақ, Туынды тақырыбы бойынша білімін жетілдіру
Сабақ әдісі: топпен жұмыс, өз бетімен жұмыс.
Сабақ көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар.
Пәнаралық байланыс: информатика, биология, математика
Жаңа технология түрі: деңгейлеп оқыту.
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастырушылық кезең. Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызамыз, әр топтың өз атаулары болады.
- Балалар, біз бүгін Туынды тақырыбын аяқтаймыз, сабақта бұл тақырып бойынша есептер шығарамыз. Біздің, бүгінгі сабағымыз Темекі шегудің зияны – математика тілімен деп аталады. Бұл сабақ Информатика пәнімен кіріктірілген, информатикадан біз Power Point арқылы презентация жасау тақырыбын аяқтаудамыз. Үйде сендер сабаққа жоба презентациялар әзірледіңдер, біз оны сабақ барысында көреміз.
Мен салауатты өмір салтын таңдаймын деген сөздер біздің сабағымыздың ұраны болады, мен бұл сөздерді әдейі үлкен әріптермен жаздым, себебі бұл барша адамзаттың, Қазақстан Республикасының және біздің колледжіміздің ең басты мәселесі.
Сонымен, біздің сабағымыздың мақсаты мынадай: сендер өздеріңді:
1. Бұл сабақтың есептерін шығара алатындықтарыңа;
2. Туынды тақырыбын меңгергендіктеріңе;
3. Презентация жасай білетіндіктеріңе;
4. Темекі денеге зиянын тигізіп, ақылды аздырып, тұтас ұлттарды улайтындығына сендірулерің керек.
ІІ. Ауызша жұмыс.
1. Тапсырма. Кестені толтыру тапсырмалары
2. тапсырма. Оқушылар келесі бетінде есептер жазылған жүрекшелер таратылады, оларды шешіп, тақтаға дұрыс жауабын жазу, жүрекшені тақтада сызылған үлкен жүрекке жапсыру керек. Ауызша есептеу аяқталған соң мұғалім: Бұл үлкен жүректі біз бүгін бір - бірімізге және барлық қонақтарға сыйлаймыз - дейді.
ІІІ Есеп шығару.
Келеcі есептерді шығара отырып, біз парақтың ар жақ бетінде қандай сөздер жасырылғанын білеміз. (Тақтаға 1, 2, 3 номерлі парақтар ілінген)
1тапсырма:
Бірінші кестені ашамыз (жүрек). Аяқталған соң 1 - топ шылым шегудің жүрекке тигізетін зияны жөнінде презентация көрсетеді
Қорытынды: Темекі жүрек – қан тамырларын жіңішкертіп, жүректің қан айналдыру қызметін қиындатады
2 - тапсырма:
Бөліндінің туындысы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№9 орта мектептің жоғары санаты математика пәні мұғалімі
Нурбергенова Индира Татарбековна
Темекі шегудің денсаулыққа зияны жөнінде – математика тілімен (Туындыны қайталау) жүктеу
Кейбір киелі сандардың танымдық ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балаларда қарапайым математика элементтерін оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
Қасиетті сандар
Сабақ кезінде іс-әрекетті ұйымдастыру
Болашақтың соққысы
Бастауышта арифметикалық амалдарды үйрету әдістемесі
Киелі сандардың қасиеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдауы
Киелі сандар
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Менің әжемнің аты - Алмагүл, ол 57 жаста, мектепте жұмыс жасайды
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Құдайдың жолын жасайтын
Өткен тарихтың шаң баспас, жоғалып жойылмас өмірмен бірге жасай берер мәңгілік ізі
Зерттеу материалдарын презентациялау
Нотариус мынадай нотариаттық іс - әрекеттер жасайды
Ілгерлемелі қозғалыс жасайтын дененің инерция күші неге тең
Психологиялық зерттеу әдісін қолдана отырып, зерттеу жұмысын жүргізіп, презентациялау