Тірі табиғатқа жоғары адамгершілік тұрғысынан қарау

Қазақстандағы жануарлар әлемі
11 – сыныпқа арналған оқушы компоненті
Түсінік хат
Оқушы компонентіне бағдарлама бойынша 34 сағат бөлінген.
Негізгі мақсаты: тіршілікті жоғарғы құндылық деп түсінетін, экологиялық және эволюциялық ойлау стилі қалыптасқан, дүниенің тылсым бейнесіндегі тірі табиғаттың, тіршіліктің орны мен мәнін сауатты бағдарлайтын, биологияның ғылыми – танымдық әдіс – тәсілдерін, іргелі ұғымдар жүйесін қажетті деңгейде меңгерген және биологиялық білімін экожүйелер мен тірі ағзалардың көп түрлілігін сақтап қорғауға, өндірістік – еңбек үрдістерін экологияландыруға, салауатты өмір сүруге тиімді қолдану біліктері бар биологиялық сауатты тұлға дайындау.
Бұл мақсат төмендегі нақты міндеттерді шешу арқылы жүзеге асырылады:
Қазақстанның жануарлары, экожүйелері, флорасы мен фаунасындағы сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді қорғау туралы білім – білікпен қаруландыру.
Тірі табиғатқа жоғары адамгершілік тұрғысынан қарау.
- Адам өміріндегі табиғат құндылығының практикалық, талғампаздық, эстетикалық маңызын
ашу.
Экологиялық білім және тәрбие, табиғатқа жауапкершілікті қарым – қатынас, органикалық дүние эволюциясы білім негізінде табиғатты қорғау іс - әрекетіне дайындауды қамтамасыз ету.
Салауатты өмір салтын қалыптастыру
Республикамызды мекендейтін жануарлар жөнінде бұрын біле бермейтін құнды да қызықты мағлұматтармен таныстыру.

Жамал Ермегияев атындағы орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
химия – биология пәні мұғалімі
Искакова Зинат Арипбайқызы

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте экологиялық білім мен тәрбие берудің әдіс-тәсілдері
Оқушыларда табиғатқа құндылық көзқарасын қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы
Мектеп жасына дейінгі балаларды туған жердің табиғатын сүйюге және қорғауға үйрету
Бастауыш мектеп оқушыларына экологиялық білім және тәрбие беру мазмұны
Жалпы биологияны оқыту
Дүниені ғылым жолымен тану
Кіші мектеп оқушыларының экологиялық тәрбиесін оқытудың әдіс-тәсілдері
Оқушылардың экологиялық білімін жетілдіру жұмыстары
Экологиялық білім экологиялық тәрбие экологиялық сана
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Біріктірілген тақша
Қазіргі уақытта қалыпты температурада тұтқырлығы жоғары мүнайларды, немесе парафин мөлшері
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Адамгершілік тәрбиесіндегі өзекті мәселелер.
Азаматтарды қабылдау және мемлекеттік органның олардың өтініштерін қарау тәртібі.
Шешендік сөздердегі адамгершілік тағылымы