Дауысты дыбыстар нешеу
Сабақтың тақырыбы: Еріндік және езулік дауыстылар
Мақсаты: 1. Еріндік, езулік дауысты дыбыстардың жасалуы мен айтылуы жолдарын түсіндіру.
2. Танымдық көзқарастарын, ой - өрістерін дамыту.
3. Ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: ой қозғау, шығармашылық, ББҮ
Көрнекілігі: ин. тақта, сөйлейтін әліппе, сюжетті суреттер, үлестірмелі қағаздар
Пәнаралық байланыс: әдебиет, жағрафия, өмір, өнер
Барысы: І. Ұйымдастыру
а сәлемдесу
ә түгендеу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Сөйлейтін әліппені қосып әріптерді қайталап еске түсіру арқылы қызығушылықтарын ояту.
Ой қозғау.жеке жұмыс
1. Фонетика нені зерттейді?
2. Қазақ әліпбиінде барлығы неше дыбыс бар?
3. Қазақ тіліне тән неше дыбыс бар?
4. Дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?
5. Дауысты дыбыстар нешеу? Неше түрге бөлінеді?
7. Жуан және жіңішке дауыстылар қалай жасалады?
8. Ашық және қысаң дауыстылар қалай жасалады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Еріндік және езулік дауыстылар слайд арқылы көрсету
Тақтаға күннің жадынын жазып қою
4. Жаңа тақырып бойынша жұмыс
а Ұжымдық жұмыс
247 - жаттығу.
Төмендегі жұмбақ өлеңдердің шешуі қай дауысты дыбыстар екенін табыңдар.
Осы тәрізді жұмбақ өлең шығарып көріңдер.
Денсаулық минуты
Топтық жұмыс
Сиқырлы, сөйлейтін әліппемен бірге
Қара жорға биін билеу
әТоптық жұмыс
248 - жаттығу.
1 - топ еріндік дауыстылары бар сөздерді теріп жазады.
2 - топ езулік дауыстылары бар сөздерді теріп жазады
3 - топ еріндік, езулік дауыстылары аралас сөздерді теріп жазады
Тіл дамыту жаттығулары
б Топтық жұмыс
Көңілді жаңылтпаштар айтып жарысайық үш топқа үш жаңылтпаш беріледі
вҰжымдық жұмыс
249 - жаттығу. Мәтінді оқып, мәтіннің не жайында екенін айтыңдар
Үлгерімі төмен оқушылармен арнайы жұмыс
Сиқырлы, сөйлейтін әліппеге емтихан тапсыруАйбар мен Бауыржан
Сабақты қорытындылау
Топтық жұмыс
ББҮ әдісі бойынша парақтар таратылады
Бағалау.
Үйге: 249 - жаттығу. Мәтіндегі дауысты дыбыстарды теріп алып, оларды берілген кесте бойынша толтыру.
Ереже жаттау.
Тіл – уақытты (минут пен сағатты) көрсетіп тұратын көрсеткіш
Сауат ашу кезеңіндегі көрнекіліктердің түрлері
САУАТ АШУ ЖӘНЕ ТІЛ ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сауат ашу методикасының ғылыми негіздері
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтау
Сауат ашу кезеңінде жүргізілетін тіл дамыту жұмысының ғылыми негіздері
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
1-сынып оқу үдерісінде қазақ тілі мен математиканы байланыстырып оқытудың тиімділігін анықтау
Қазақ тілін көрнекі құралдар арқылы оқытудың педагогика-психологиялық негіздері
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Дауысты дыбыстар
Сөздер мен дыбыстар
Жылқы достарымен серуендеп келе жатқанда үйіне барар жолда бір дауысты естиді
Электр тоғының зақымдаушы факторлары нешеу
Ашық дауыстының саны қанша
Музыкалық дыбыстардың түрлері мен атаулары
Қазақ тіліне тән дыбыстар нешеу
Дауыссыз дыбыстар
Химиялық қарудың әсер түрлері нешеу
Дауысты дыбыстардың орфографиясы