Отбасы дәстүрлері
Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Қасым Аманжолов "Көктем"
2. Мен және менің отбасым
Тақырыбы: Мен және менің отбасым
Мақсаты:
1. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру.
2. Халқымыздың тәлім - тәрбиесі ананың ақ сүтімен, әже өнегесімен, ата ақылымен берілетіндігін, өзіндік ұлттық құндылықтарымызды балалардың бойына дарыту.
3. Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық қарым - қатынасты қалыптастыру.
Көрнекілігі: оқушылардың суреттері, отбасы туралы мақал - мәтелдер, шарлар.
Өткізу әдісі: сайыс түрінде
Тәрбие сағатының барысы:
І. Ұйымдастыру
Қош келдіңіздер, құрметті қонақтар! Адамға ең бірінші білім емес рухани тәрбие беру керек. Тәрбиесіз берілген білім – адамның қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі - деген ұлы ғұлама әл - Фараби.
Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы Мен және менің отбасым . Осы тәрбие сағаты барысында біз отбасы туралы, адамға ең қымбат, ең жақын адамдар туралы сөз қозғаймыз. Адамдар арасындағы мейірімділік, сүйіспеншілік жайында айтамыз. Ал осы адамға деген сүйіспеншілік, мейірімділік мен қайырымдылық қайдан басталады?
ІІ. Бүгін бізде қонақта ата - аналар отыр. Біз топпен жұмыс істейміз.
1 - топ: Шаңырақ тобы
2 - топ: Қуаныш тобы
Осы екі топтың бағасын беретін әділ қазылар алқасын сайлайық.
ІІІ. Сайыс
1. Кім жылдам?(Жұмбақ жасыру)
Маған да, саған да,
Жақын туыс - бес адам.
Үш әріптен тұратын
Оңға оқы, солға оқы.
Өзгермейді еш одан
Бәрі де өз жұратың,
Айтады, қане, кім атын? (апа, ата, ана, іні, аға)
Айтары мол ғұлама,
Көп жасаған бұл адам.
Әкесі ол әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол кім? ( Атаң)
Бала, бала, бала деп,
Түнде шошып оянған;
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған. (ана)
Атаңның баласы
Кей кезде таласып,
Қаласың әжеге
Білгенің асады кәдеге?
Ол кім? (Әкең)
2. Мақалды тез жалғастыр (мақалдың жалғасын табу).
Отбасы -...
Отан -...
Әке -...
Аға -...
Іні -...
Ана -...
3. Ана ана туралы өлең шығару.
4. Ана туралы оқушылардың тақпақтары
5. Отбасы дәстүрлері.(Әр топ өз отбасы дәстүрлерін көрсетеді).
6. Отбасының басты қазығы, алтын тіреу діңгегі – бала. Олай болса қазір
Аялы алақан ойынын ойнаймыз.
7. Менің отбасым суретке қарап өз балаларының салған суретін табу.
8. Мейірім (жылы сөздер айтқызу).
9. Бағалау
ІҮ. Қорытынды. Тілек шамы . Міне, қоштасатын да сәт жетті. Отбасы – ұшқан ұя, жылылықтың, жылулықтың мекені. Отбасы атауының мәніне тереңірек үңілер болсақ, от деген сөздің үлкен маңызы, мәні бар екенін сеземіз. Сондықтан да оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болуы үшін мына бір Тілек шамын бір - бірімізге жақсы тілек айта отырып ұсынайық.
Отбасы тәрбиесіндегі әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлер
Отбасы тәрбиесінің мазмұнын ашу
Отбасының қазіргі жағдайы
Қыз айту
Қазақ халқындағы неке және оның түрлері
Халықтық педагогиканы пайдалану арқылы бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің жолдары
Қазақ-салт дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу туралы ақпарат
Ағылшындар мен қазақ халқының мерекелері
Халықтық педагогика – тәрбие өзегі
Дәстүр тарихы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Қазақ халқының салт – дәстүрлері мен мерекелері
Т үркі халықтарының дәстүрлері мен мәдени мұралары
Отбасы құқығы
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Отбасының басты қызығы, алтын тіреу діңгегі - бала
Менің өмірімнің мәні - отбасым