Эпизодтық жады
Мұғалім: Роза Асылбек
Сабақтың тақырыбы: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Сілтеме: МАН. 79 - 83 бет. Әдістемелік нұсқау
Жалпы мақсаты: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды метатаным арқылы анықтауға үйрету, метасананы оқыту жолдары туралы түсініктері қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді.
Түйінді идеялар: Жас ерекшелеіктеріне сәйкес оқыту мен метатаныммен анықталады.
Жаттығу тренингі: Сергітуге арналған тесттік жаттығу
Топқа бөлу: Кофе, шай, кола және алма сусыны арқылы 4 топқа бөлінеді.
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы – топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(жақсы, түсінікті, түсініксіз, керемет)
Кіріспе тапсырма 1. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай түсінесіз?
2. Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?
3. Оқушылардың жас ерекшеліктерін қалай бөліп
көрсетер едіңіздер?
4. Адам жасының атауларын білесіздер ме?
Есте сақтау: ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жады болып екіге бөлінеді. Қысқа мерзімді жады бұл жұмыс жадысы, ұзақ мерзімді жады 3 компоненттерден тұрады:
1. Рәсімдік жады
2. Эпизодтық жады
3. Семантикалық жады
Рәсімдік жады адамдардың іс - әрекеттерді қалай орындау қажет екендігін үйренгенін есте сақтайтын қойма болса.
Эпизодтық жадыға көзбен көрген, сезім мүшелерімен келген мәліметтерді есте сақтау кіреді.
Семантикалық жадыға келер болсақ, ол адамның естеліктерін, өмірінде орын алған эпизодтары мен оқиғаларын, идеяларын, пікірлерін және жалпы тұжырымдамаларын есте сақтай үшін қолданылады.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Музыкалық педагогикада музыкалық жадының дамуының негізгі әдістері
Оқу үлгерімі төмен оқушылар туралы жалпы түсінік
Психология және когнитивтік психология
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес химия сұрақтарын күрделендіру әдістемесі
СӨЙЛЕСІМ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ СИНТАКСИСТІК СӨЙЛЕСІМНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ТАБИҒАТЫ
Компьютерлік жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігі
Салық әкімшілігінің теориялық аспектілері
Көркем прозадағы деректілік және психологизм
АТФ банк» мысалында банк клиенттеріне несие берудің акпараттык жуйесін тұрғызу
Бастауыш сынып оқушыларының үлгермеушілігінің алдын алу және жеңудің жолдары
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Қазақ халқының жадында Абылай қажырлы мемл
Жадырап көктем туды
Java әдістерінің жадыда сақталған аттары
Жадыны басқару стратегиясы
Тұрақты жады
Жадыны блоктау
Жадымда жыр мазмұны Кестеге түсіру
Жадылық серуен тапсырмасы
Жол тәртібін жадыңда ұста