Шоқан өмірі туралы деректер

Қызылорда қаласы, №112 орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Нұржанова Айнұр Зиядинқызы

Қазақ әдебиеті 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: С. Бегалин Бала Шоқан әңгімесі
Сабақтың мақсаттары: 1) білімділік: Шоқан Уәлихановтың балалық шағын, өмір сүрген ортасын тарихи деректермен байланыстыра отырып, тереңірек түсінік беру. Өткен тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін тексеру;
2) дамытушылық: оқушының білім, білік, іскерлік дағдыларын дамыту, ой еркіндігін ояту, шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып, өздігінен білім алуға жетелеу;
3) тәрбиелік: Шоқан өмірін үлгі ете отырып, оқушыларды адамгершілікке, саналылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық және этнографиялық білім беру.
Сабақтың типі: жаңа білімді жетілдіру
Сабақтың түрі: ақпараттық, талдау сабағы
Сабақтың өту әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, шығармашылық, топтастыру, эвристикалық, СТО тәсілдері.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Шоқан портреті
2. Шоқан салған суреттер
3. Шоқан жасаған карта
4. Шоқанның ата - тегі
5. Семантикалық карта
6. Шоқан жайлы лебіздер кітапшасы
7. Шоқан туралы кітаптар көрмесі
Пәнаралық байланыс: тарих, бейнелеу өнері, география.

Сабақтың өту барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма.
6. Оқушыларды бағалау.
7. Сабақты қорытындылау.
Сабақтың өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
І топ – Зерттеушілер
1. Шоқан өмірі туралы деректер
2. Шоқан өмірі туралы деректер
3. Шоқан еңбектері.

ІІ топ – Сарапшылар
Шоқанға, Мысыққа, Жақыпқа мінездеме беріледі
1. Шоқан - қайырымды, әділ, уәдеге берік, өнерді құрметтейді.
(Үйіне әкеліп тамақ береді, киім береді, сотқар інісінен қорғайды, Мысықтың өнерін бағалайды).
2. Мысық - өнерлі, зерек (мүсін жасайды, зерек)
Қандай мүсіндер жасайды? (түйе, қой, құс, пәуеске)
Зеректігін қайдан білдің? (Көргенін ұмытпайды)
Кітаптан оқып жіберші?
3. Жақып - тентек, сотқар (Үйіне келген баланы мазақ етеді, Мысықтың мүсіндерін сындырып тастайды)

ІІІ топ – Шығармашыл топ
Көрініс қою
Сахналық көрініс, рөлмен ойнау. (Әңгіменің І бөлімі: Бала Шоқан, Мысық, Жақып)
Шоқан: - Ей, Мысық, аман ба? Мына ойыншықтарды кім істеді?
Мысық: - Өзімдікі, өзім істедім.
Шоқан: - Бермейсің бе?
Мысық: - Иә, бермеймін!
Шоқан:- Ей, Мысық немене, өзің сонша қорқақсың? Алмаймын, көрейін!
Мысық: - Жоқ, сенің құнаның бар, алып қашып кетесің. Мен жаяумын. Кеше әлгі бір тентек бала өзімді сабап кетті. Сен тимейсің бе?
Шоқан:- Жоқ, мен алып қашпаймын. Тек көремін.
Мысық: - Рас айтасың ба?
Шоқан: - Сен, немене мені жатырқап қалғансың ба? Сен мына ойыншықтарыңды маған бересің бе?
Мысық: - Жоқ, бермеймін, кешегі балалардай сен алып қашасың!
Шоқан: - Қорықпа, мен тимеймін. Қане, көрсетші, өзің ұстасың ғой! Ақысына не аласың, маған ана балшық атыңды берші.
Мысық: - Не бересің, бауырсақ бересің бе, қант бересің бе?




Ұқсас жұмыстар

Шоқан Уәлихановтың сапарлары
Қазақстанды зерттеген ғалымдардың еңбегі
Шоқан Уәлихановтың қазақ эпосының шығу арналарына, рухани өміріне қатысты ойлары
Ш.Уәлихановтың педагогикалық және философиялық ой-пікірлері
Шоқан Уәлиханов – фольклоршы
Ш.Уалихановтың қазақ тарихындағы орны
Заманында жолы болмаған, артында жоқтаушысы аз, қайран Салық!
Шоқанның табиғатты зерттеуі
ШОҚАН УӘЛИХАНОВ ЖӘНЕ ХАЛЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ
ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушылары Абай, Ыбырай, Шоқан
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы