Санашы кәне балалар, Болды сонда барлығы
Ойлан, тап
Көп қабатты үйлердің,
Алты қабат салғаны.
Салынғаннан бір қабат,
Кем болып тұр қалғаны.
Сонда үйдің барлығы,
Неше қабат болғаны?
Шешуі: 6+(6 - 1)=11
***
Жүр алаңда топ бала 6 - ты, алтыдан бөлініп,
Қақпада тұр 1 бала екі жақтан көрініп
Екі жақтан қаншасы алаңда жүр жүгіріп?
(6+6=12)
***
Сыныпта бар он бала,
Қыздар оның жартысы.
Тағы келді ұл - қыздар
Қыздан 2 - еу артығы.
Санашы кәне балалар,
Болды сонда барлығы?
10+(10-5)+2=17
Ерте мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамытуда фольклорды қолдану мәселесін зерттеу
Объектіге бағытталған программалау
Баланың мектепке дайындығының кейбір психологиялық аспектілері
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
Жас - өспірім шақтың ерекшелігі
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ