Шырша туралы мәтінін құрастыру
Сабақтың атауы: Ә. Дүйсенбиев. Шырша жыры
Сабақтың тақырыбы: Шырша жыры.
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ашу, балалар жазушысы М. Төрежанов туралы қысқаша мәлімет беру. Шырша жырын әуенімен айтуға жаттығу, сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыта отырып, сыйластыққа, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: топпен жұмыс.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
Тату - тәтті достармыз біз,
Ынталы да талапты.
Көп білуге құштармыз біз,
Жақсы оқимыз сабақты.
Мағынаны тану
Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту мақсатында жаттығу есебінде жаңылтпаш жатқа айтылады.
IX. Ұжымдық жұмыс.
Сөзжұмбақты шешу.
1. Адам аты. 2. Аяз атаның серігі. 3. Соңғы жыл атауы. 4. Жаңа жыл көркі. 5. Жыл атауы. 6. Жыл басы. 7. Аяз ата дорбасындағы зат.
Шешкеннен кейін ар жағынан шыршаның суреті шығады.
Оқушылар Шырша жыры әнін айтатынын бірден тауып алады.
Ой қозғау: - Жаңа жылға дайындығың қандай?
(Оқушылардың ой – пікірі тыңдалады.)
X. Аяз атаның 5 - тапсырмасы:
М: - Әннің сөзін жазған: Ә. Дүйсенбиев, әнін жазған: Л. Хамиди
Шырша жырын әуенімен айтуға жаттық. Әр топ бір шумақтан айтып шығады.
(Топ басшысы ұпай береді және әр топқа жұлдызша беріледі)
XI. Топпен жұмыс. Аяз атаның 6 - тапсырмасы:
Алғырлар тобына: Шырша туралы мәтінін құрастыру.
Білгірлер тобына: Шырша туралы қандай тақпақ білесің?
Тапқырлар тобына: Шырша туралы қандай жұмбақ білесің?
(Жауап берген оқушыларға топ басшысы ұпай береді және әр топ жұлдызша алады.)
XII. Сабақты бекіту.
- Мәтіннің авторы кім?
- Қандай шығармасымен таныстық?
- Мәтіннің негізгі түйіні:
Біреуге жасаған жақсылығыңды, қамқорлығыңды ел айтсын!
Бір – біріңе жақсы тілек айт.
Ә. Дүйсенбиев. Шырша жыры. жүктеу
Өрнектер құрастыр
ҮІІІ типтегі арнайы түзету мектебіндегі ақыл-есі кем кіші сынып оқушыларының тіл дамыту сабағында сөздік қорын байыту
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
«ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Сауат ашу кезінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мен дағдыларының шеңбері
Әліппеден кейінгі кезең мен сауат ашу кезеңіндегі жасалатын жұмыстар, сабақ жүйесі
Технологиялық машиналарды АЖЖ (автоматтандырылған жобалау жүйесі)
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы