Өмір қауіпсіздігін сақтау ережелерімен таныстыруға арналған дидактикалық ойындарДидактикалық ойын Бола ма, әлде болмай ма
Өмір қауіпсіздігін сақтау ережелерімен таныстыруға арналған дидактикалық ойындар
Дидактикалық ойын
Бола ма, әлде болмай ма?
Мақсаты:
Балаларды жануарлармен қарым - қатнас жасағанда қауіпсіздік ережелерінің қарапайым түрлерін сақтай білуге үйрету. Берілген карточкадағы іс - әрекеттерді жасауға бола ма, әлде болмай ма және неліктен болмайтынын әңгімелей отырып, қауіпсіздік ережелерін бекіту.
Ойын барысы:
Тәрбиеші тақтаға бір суретті іледі де, сұраққа жауап беруді сұрайды және толық жауап берулерін қадағалайды.
Мыс:
- Суретке қараңдаршы, не көріп тұрсыңдар?
- Қыз мысықтың құйрығынан сүйреп бара жатыр.
- Осы әрекеті дұрыс па? Қалай ойласыңдар олай жасауға бола ма, әлде болмай ма? Неге? т. с. с
Дидактикалық ойын
Не артық?
Мақсаты:
Балаларды қауіп қатердің алдын алуға, өмірге қауіп төндіретін заттарды тануға, олардың денсаулығымызға, өмірімізге төндіретін қатерін түсіне білуге үйрету.
Ойынның жүрісі:
Балаларға карточкаларды ұсыну немесе суреті төмен қарап тұрған карточкалардан таңдатып, ондағы заттардың ішіндегі артық затты атату, неліктен артық екенін сұрау.
Мыс: суретте ойыншықтар және сіріңке, ыдыстар және қайшы т. с. с суретті карточкалар.
Дидактикалық ойын
Бағдаршам не дейді?
Мақсаты:
Бағдаршам көздерінің түстерімен таныстыра отырып, оның беретін белгілері туралы түсінік беру және ол белгілер бойынша жүргіншілердің іс - әрекеттерімен таныстыру, бекіту.
Ойынның жүрісі:
Тәрбиеші бағдаршам макетін ұсынып оның көздері не деп тұрғанын, қандай белгі беріп тұрғанын сұрай отырып, сол белгіге сай қимыл әрекеттер жасауын қадағалайды.
Дидактикалық ойын
Қауіпті заттар
Мақсаты:
Балалардың өмірімізге, денсаулығымызға қауіпті заттар туралы түсініктерін қалыптастыру, бекіту.
Ойынның жүрісі:
Тәрбиеші балаларға бірнеше суреттердің ішінен қауіпті заттарды табуды ұсынады және оның қандай қауіп әкелетінін сұрайды.
Ойын-сауық индустриясы
Дамыта оқыту арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру
Информатика пәнін оқытуда ойын технологияларын қолдану
Тәрбиеші мен ата-ананың арасындағы конфликті жағдайларды жою жолдары
Байланыстырып сөйлеуін дамыту
Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Оқыту теориясы туралы
Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке баулудағы
Ойын технологиясы
Өзін-өзі тану пәні сабағында жүргізілетін тренинг жаттығулар
ТҰМАР
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ДОМАЛАҚ АНА
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
Басқару процесiнiң мазмұны