С. Аманбайұлы атындағы орта мектептіңтарих пәні мұғалімі Алмагул ЖетписбаеваТарих 5 сыныпСабақтың тақырыбы

С. Аманбайұлы атындағы орта мектептің
тарих пәні мұғалімі Алмагул Жетписбаева

Тарих 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандары мен билері
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызы мен хандардың, билердің ерлік істері туралы түсінік беру.

Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар
Қазақ хандығының құрылуының тарихи мен хандарды, билерді біледі.
Оқушылардың басым бөлігі
Оқушылардың ізденімпаздық және тарихи оқиғалар, құбылыстарды салыстыра білу, өз ойларын еркін жеткізе алу дағдылары қалыптасады.

Кейбір оқушылар
Мәтінмен жұмыс жасауды біледі, өз бетінше деректер іздей алады, тарихи оқиғаларды салыстыра алады, өз ойларын ашық - еркін білдіре алады.

Алдыңғы оқу
Үй тапсырмасын қадағалау.
"Сандар сөйлейді" ойын арқылы үй тапсырмасын сұрау.
1465 - х =550
550 + х =2015
Теңдеуші шешу арқылы оқушыларды сөйлету.

"Сөйлем құрастыр" ойыны
Керекті сөздер: Есенбұға, АқОрда, қазақ, Қозыбасы, Батыс Жетісу, Әбілқайыр хандығы, Жәнібек пен Керей сұлтандар, құрылды.
оқушы өзін - өзі бағалайды
Басталуы
Жоспарланған жаттығулар
1. "Тұлғалар сөйлейді " билер мен хандардың суреттері ілінеді. Оқушы өзі танитын тұлғаны суреті бойынша білгенін әңгімелейді.
Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
2. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен сергіту сәтін жасайды
3. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты жаңа ұғымдар бойынша топтарға бөледі.
"Билеушілер" мен " атқарушылар" тобы болады.

Ортасы
1. Постерлерін құрады, талдайды және қорғайды. Топтық жұмыс
Қазақ хандары мен билері

Хандар: Жошы, Орда Ежен, Жәнібек пен Керей, Бұрындық, Хақназар, Тәуекел, Есім, Жәңгір, Тәуке, Абылай, Кенесары
Билер: Төле, Қазыбек, Әйтеке
2. Жұптық жұмыс
"Мен саған, сен маған" ойыны арқылы тақырып бойынша 2 сұрақтан бір - бірлеріне қояды.

Аяқталуы
Аяқталуы

1."ВЕНН" диаграммасы бойынша салыстыру
Суреттер таратылады, ұқсастықтарына қарай жаңа топқа бөлінеді.
Қазақстан Республикам менің!
1465 - 66 жылдар ------------------ 1991 - 2015 жылдар
Салыстыра отырып өздері білетін оқиғаларды айтып шығады.

1. Оқушылар өзін - өзі бағалайды.
2. Оқушылар кері байланыс жасайды
Не ұнады:............................................
Не қиын болды:................................
Тілегім:...............................................

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Физика сабағында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
Балаларға бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
Стратосфераға күн батареясының көмегімен ұшудың тиімділігі
Мектеп геометриясындағы векторлық алгебра элементтері
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ МАҢЫЗЫ
Электротехника пәнін оқыту барысында жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін дамыту
Елбасының тәрбие сабағы
Интеллекттік даму мен өзіндік бағалаудың өзара байланысына этнопсихологиялық түсініктердің әсері туралы
Өзін-өзі тану пәні бойынша тренинг-сабақ
Қазақстандағы сауатсыздықты жою мәселесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау