Щетка түрлерін сөйлету

Сабақтың тақырыбы: Ц дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ц дыбысы мен әрпін таныту. Ц дыбысына байланысты жаңа сөздермен таныстыру. Балалардың дыбыс, әріп, буын, сөз, сөйлем туралы білімдерін толықтыру. Сызба арқылы сөз, сөйлем құрау дағдыларын жетілдіру, сөз сызбасымен ондағы буын санын анықтай білуге үйрету. Тақырыптық суреттер бойынша әңгіме құрастыруға баулу.
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі сөйлеуге баулу. Сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, спортқа баулу. Достық қарым−қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап,
көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс, ойын.
Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты суреттер, қималар, заттар.

Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Психологиялық дайындық: Шырылдады қоңырау
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам бастаймыз
Геометриялық фигура дөңгелектер көрсету Неге Ұқсатуға болады?
(Аққала жасауға болады)
1. Үлкен денесі - Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
Щ - дыбысын сөйлету.
Щ - дыбысына сөздер айту.
2. Кіші денесін жасау - 1қатар сөз жазу, 2 қатар мәтінді оқу, сұраққа жауап беру.
3. Басын құрастыру - Щеткалар тақпағын айту.
4. қол - аяғын құрастыру - Щетка түрлерін сөйлету.
5. Бас киімін кигізу – үй тапсырмасын бекіту.
ШЕТКА - сөзіне дыбыстық талдау жаса.

Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
1. Оқушыларға Ц дыбысы мен әрпін таныту.
2. Ц дыбысына байланысты жаңа сөздермен таныстыру.
Бүгінгі сабақта аққаламен бірге саяхатқа поезбен шығамыз.
Жолда көп таулардың арасымен жүреміз. Таулардың ішінде құстар, аңдар, әріптер адасып жүр екен соларды вагондарға мінгізіп алуымыз керек. Вагондар қызыл, көк екен.

Қалаға кірерде біздерге жұмбақ жасырыпты соны шешіп көрейік.
Жұмбақ
Аяғын жерге тірей қалып,
Шеңбер сызды шыр айналып. (Циркуль)
Ц Ц Ц -

Қане, дыбыстап көрейік.

Электрондық оқулықпен жұмыс.
1. Ц − дауыссыз дыбыс.
2. Сөздерді буынға бөліп, буын санын анықтау.
3. Дыбыстың сөз басында, ортасында келетініне мысалдар келтіру

Оқулықпен жұмыс. Цех цирк концерт цифр (Сөздерге түсінік беру)
Дәптермен жұмыс. (Электрондық оқулықтан көрсету.)

Сергіту сәті.
Енді Циркке барамыз. Циркке бізден бұрын әріптер барып қойыпты. Циркте сайқымазақ билеу арқылы өнер көрсетеді екен. Оның әр биі әріпке ұқсайды. Қане атап көрелік.
Слайдпен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс. Цирк
Мәтінді буындап оқу. Тізбектеп оқытқызу.

Мәтінді мәнерлеп оқу.
Мазмұнын айту.
Электрондық оқулықпен жұмыс.
Ойын. Жоғалған әріпті тап

Сабақты бекіту. Сөздер жазғызу.
Дыбыстарды дауысты және дауыссызға ажыратып, тиісті киіз үйге апар.
Ц қандай дыбыс? Дауысты ма, әлде дауыссыз ба?

Сабақты қорыту.
Сонымен қандай жаңа дыбыспен таныстық?
Ц дыбысы бар сөздерге мысал келтіру.
Ц дыбысын сөйлету.
“Буындар сыйлығы”
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Алматы облысы М.Бейсебаев атындағы агробизнес және менеджмент колледжінде «Тұрақты ток машиналарының құрылысы және жұмыс істеу принципі» тақырыбына оқыту әдістемесін жасау
Тұрақты ток машинасы
Ауыл шаруашылығында электр қуатын пайдалану
Тұрақты және айнымалы ток тахогенераторы
Ағаштан бес жасқа дейінгі балаларды дамытуға арналған құрастырмалы ойыншықтар жасау
Автоматтандыру және басқару факультеті
Тұрақты ток машинасының құрылысы
Шерхан Мұртаза әңгімелеріндегі диалогтың кейіпкер мінезін ашу, образ жасаудағы рөлі
Автокөліктердің генераторлары, құрылысы мен атқаратын қызметі
Генераторлардың құрылымы және жұмысы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Неологизмдер стиль түрлерінің жалпы қай - қайсысында, тіпті сөйлеу стилінде де азды - көпті қолданылады
Омонимдер (сырт формасы, дыбыстық құрамы бірдей, бірақ білдіретін мағынасы әр түрлі сөздер) жеке тұрған қалпында стиль түрлерінің жалпы қайсысында да қолданыла береді
Энергия түрлерін ажырату
Экожүйе түрлерін жіктеу
Мехтық шикізаттардың қысқы түрлерін сорттау ерекшеліктері
Қоян түрлерін жерсіндіру шаралары
Саяси идеологияның тұңғыш түрлерінің бірі - либерализм
Қатысушылары - сақтандырудың міндетті түрлерін жүзеге асыратын барлық сақтандыру ұйымдары