Информатика жұлдыздары сайысы (слайд түрінде)МақсатыБілімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап, бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау
“Информатика жұлдыздары” сайысы (слайд түрінде)
Мақсаты
Білімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерін жинақтау, бақылап, бағалау, өз беттерінше білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау.
Дамытушылық: оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан - жақты болуға, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сайысқа 7 адамнан тұратын 2 топ қатысады.
Сайыс 4 кезеңнен тұрады.
1 - кезең. “Таныстыру”
2 - кезең. “Ойлан, тап!”
3 - кезең. “Сурет салайық, әңгіме жазайық!”
4 - кезең. “Кім жылдам?”
1 - кезең “Өзін - өзі таныстыру”
1 - ші “ИНТЕРНЕТ” ТОБЫ
2 - ші “КОМПЬЮТЕР” ТОБЫ
2 - кезең “Ойлан, тап!”
1 - топ “Интернет”
Төменде тапсырмалар берілген. Берген жауаптарың дұрыс болса фигура жасыл түске, жауаптарың қате болса қызыл түске боялады.
1. Белгілі бір нәрсе (адам, жануар, зат, құбылыс т. б.) туралы таңбалар мен сигналдар түрінде ұсынылатын мәліметтер тобы.
А) Хаттама
В) Қапшық
С) Компьютер
Д) Web беті
Е) * Ақпарат
2. XVI - XVII ғасырда пайда болған есептеуіш құрал
А) Логорифм сызғышы
В) Паскаль машинасы
С) * Есепшот
Д) Арифмометр
Е) Калькулятор
3. Пернетақтаны неше бөлікке бөлеміз?
А)3
В)* 4
С) 5
Д) 10
Е) 11
4. Paint графикалық редакторында неше құрал пайдалануға болады?
А) 14
В) *16
С) 18
Д) 22
Е) 25
5. Сандардан жасалған құпия...?
А) Разряд
В) Пікір
С) * Код
Д) Ақпарат
Е) Жүйе
ОҚУШЫЛАРДА ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚЫЗМЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Информатиканы оқыту әдістемесі
Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері
Информатиканы орта мектепте оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Информатика курсы бойынша оқу үрдісін түрлендіріп, оқушыларды оқытудағы тапсырмалар
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстардың әдістемесі
Географияны оқыту әдістері
Информатика хрестоматиясына қойылатын талаптар
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Нарық жағдайында шағын кәсіпкерліктің дамуы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).