Белгісізді орнына қой

Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшекті қысқартуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: рационал бөлшектерді қысқартуды түсіндіру, формулаларды қолдануды үйрету, оқушы дағдысына қалыптастыру.
2. Тәрбиелілік: ұйымшылдықпен жұмыс жасай білуге, жылдамдыққа, ширақтыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, қабілеттерін ерекшелеу, белсенділігін дамыту,
Сабақтың түрі: Білімді бекіту сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілі: Деңгейлеп оқыту технологиясы, ойын,
сұрақ – жауап әдісі, жұппен жұмыс, жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, перфакарта, карточкалар, сызбалар, флипчарт

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысын тексеру, оқу – құралдарын түгендету.

ІІ. Сабақтың мақсатын ашу.
Баланың зейінін сабаққа аудару. Бүгінгі сабақтың мақсатымен және сабақтың жоспарымен таныстыру.
Бүгінгі сабақ бірнеше бөлімдерден тұрады:
1. Математикалық диктант
2. Сен - маған, мен - саған
3. Белгісізді орнына қой
4. Қатесін тап
5. Кім жылдам?
6. Үйге тапсырма
7. Рефлексия

ІІІ. Өткен сабақ бойынша теориялық білімдерін тексеру.
Математикалық диктант (ұжыммен жұмыс) Дайын перфакарта түрінде таратылады, оқушы өз жауабын жазып болған соң жинап алынады.
1. Бүтін және бөлшек өрнектерді рационал өрнектер деп атайды.
2. Бөлімінде айнымалылары бар бөлшек рационал бөлшектер деп аталады.
3. Рационал бөлшектің негізгі қасиеті: рационал бөлшектің алымы мен бөлімін нөлге тең емес өрнекке көбейтсе, рационал бөлшектің шамасы өзгермейді. A NA
4. Рационал бөлшектің негізгі қасиеті — = —— жазылады.
B NB

ІV. Сен - маған, мен - саған
Рационал бөлшекті қысқарту кезінде өрнектерді түрлендірудің әр түрлі тәсілдері, оның ішінде, қысқаша көбейту формулалары қолданылады. Бұл жерде бөлу амалын бөлгішке кері өрнекке көбейтумен алмастырған дұрыс.
Қысқаша көбейту формулалары
1. a ²- b ²=
2.(a - b) ²=
3.(a+b) ²=
4.(a - b) ³=
5.(a+b) ³=
6. a ³- b ³=
7. a ³+b ³=

a ³- 3a ²b+3ab ²- b ³
(a - b)(a ²+ab+b ²)
a ²+2ab+b ²
(a - b)(a+b)
(a+b)(a ²- ab+b ²)
a ²- 2ab+b ²
a ³+3a ²b+3ab ²+ b ³

V. Білімді бекіту Белгісізді орнына қой .
1. (Интерактивті тақтада оқушымен жұмыс)
Мына есептегі белгісізді тауып орнына қой және бұл есептер қандай түрлендіру арқылы шығарылып тұрғанын айт.




Ұқсас жұмыстар

Математикадан есептер шығару практикумы
Екінші және үшінші ретті анықтауыштар және олардың қасиеттері. Крамер формуласы
Теңдеу. Теңдеуді шешу тәсілдері
Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің Крамер формуласы
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
Құрама есептермен жұмыс
Бір белгісізді Диофант теңдеулері
Теңдеу
Математиканың бастауыш курсындығы алгебралық материалдардың мазмұны
Сан есімнің мәні
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Қойма шаруашылығын ұйымдастыру
Техникалық қызметшілерге қойылатын талаптар.
Қазақ жұртын бірсыпыра көтеріп, берекелендіріп тұрған осы қой деген мал
Ерте заманда, ешкі құйрығы келте заманда бір байда жүрген қойшы байдан көп жылдар бойы ақы ала алмаған соң және байдың қорлығына шыдай алмай бір түнде еліне қашып кетеді
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы