Бала жұмысын тындырғаннан кейін Әйнек - адам қандай түске енді

Өзін - өзі тану ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің жоспары
Білім беру саласы: Таным , Денсаулық
Тақырыбы: Достық татулықтан басталады
Құндылық: Достық, дұрыс әрекет.
Қасиеттер: татулық, сыйластық
Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің мақсаты:
Достық құндылығы туралы түсінік беру
Міндеттері:
- Досын қадірлей білуге үйрету;
- Досына адал болуға тәрбиелеу;
- Досына қиянат жасамауға үйрету.
Ресурстар:
Тақырыпқа байланысты мазмұнды суреттер, жүрекшелер
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің барысы:

2. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар, оқу іс - әрекетін бастамас бұрын шеңберге тұрып, қолымызға жүрекшелерімізді алып, бір - бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.
Шаттық шеңбері
Сәлемдесу
Біз балдырған тең басқан!
Дос құшағын кеңге ашқан!
Тілегіміз әділдік!
Ашық болсын кең аспан!
Достық - өмір тірегі,
Достық - әр адамның тілегі.
Татулық дәйім сақталса,
Қуанышпен соғады әр адамның жүрегі.
Тыныштық сәті.
А. Еңсепов Балалық шақ әуені

2. Өткен материалды пысықтау.
- Балалар, өткен оқу іс - әрекетімізде біз қандай тақырыпта әңгімеледік?
- Ол әңгімеден сендер не түсіндіңдер?
- Сендер достарыңа қалай көмектесіп жүрсіңдер?
3. Дәйек сөз.
Дос көңілі шарайна,
Сындырып алма абайла .
4. Әңгімелеу (сұхбат)
- Балалар, бүгінгі оқу іс - әрекетінде біз Достық татулықтан басталады тақырыбында әңгімелесеміз.
- Балалар, сендердің достарың көп пе?
- Достарыңмен татусыңдар ма?
- Мен бүгін сендерге В. Сухомлинскийдің Әйнек - адам атты әңгімесін оқып беремін. Мұқият тыңдайық.
Бір баланың титімдей досы - Әйнек – адамы болды. Өзі мөп - мөлдір. Бір ғажабы; қасиетті Әйнек – адам досының не ойлағанын, неге мұңайғанына дейін біліп қояды. Бала анасының тілін алмай сыртқа ойнауға шыққалы жатса, - Әйнек – адам бұрынғыдай мөлдіремей, сәл - пәл күңгірт тартып:
- Олай етуге болмайды, әуелі ісіңді тындыр. Ойнауға содан соң шық,- дейді.
Бала ұялып қалады. Дереу жұмысқа кіріседі. Жұмысын бітірген соң, сыртқа шығады. Әйнек - адам үндемейді. Бірақ қайтадан мөп - мөлдір түске енеді.
Бірде баланың аулада бірге ойнайтын жолдасы ауырып қалды. Бір күн өтті, екі күн өтті. Бала досын есіне алмады. Әйнек - адамына көзі түсіп еді, жауар бұлттай түнеріп кетіпті. Кімге жаманшылық жасап қойдым, қандай жаман ой ойлап қойдым,- деп сұрады бала дегбірі қашып...
- Ешкімге жаманшылық жасаған жоқсың. Жаман ой да ойлаған жоқсың... Тек досыңды ұмытқаның болмаса.
Баланы ұят қысты. Дереу ауру досының үйіне тартты. Оған анасы сыйлаған бір шоқ гүлін, үлкен - үлкен алмаларын ала барды.
Әйнек – адам осылай баланы нағыз адам, нағыз дос болып өсуге баулыды. Ол – баланың ұят, ары еді.
- Балалар, бұл әңгімеден не түсіндіңдер?
- Бала ойынға шығарда Әйнек – адам неге күңгірт тартты?
- Бала жұмысын тындырғаннан кейін Әйнек – адам қандай түске енді?
- Әйнек - адамның түсі тағы неге бұзылды?
- Ол баланың есіне нені салды?

5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс
- Балалар, жұмыс дәптерлеріңді ашып, Достық – татулықтан басталады деген суретті бояп, сонан соң сурет бойынша әңгімелеп беріңдер.

6. Топпен ән айту.
- Балалар, бүгінгі оқу іс - әрекетіміз Достық туралы болғандықтан, бәріміз бірге Дос болайық бәріміз әнін орындайық. Сөзі: Х. Талғаров Әні: И. Нүсіпбаев

7. Соңғы тыныштық сәті.
Секен Тұрысбековтің Көңіл толқыны күйі ойналады.
- Балалар, енді көзімізді жұмып, бүгінгі оқу іс - әрекетін есімізге түсірейік. Бүгінгі оқу іс - әрекетінен алған қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді жайлап, көзімізді ашуға болады.
- Балалар, оқу іс - әрекетінде барлығың да жақсы қатыстыңдар. Сұрақтарға дұрыс жауап бердіңдер. Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін!



Ұқсас жұмыстар

Табиғатты бейнелеу сабағының әдістемесі
Дидактикалық ойын түрлерін практикада қолдану
Сүт пен сүт тағамдарына анализ жасау
Фотошоп - Контурлар
Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Силикат өнеркәсібі. Шыны өндірісі
Түр-түс атауларының танымдық негіздері
СӘНДІК – ҚОЛДАНБАЛЫ ӨНЕР. ЕҢБЕККЕ БАУЛУДЫҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАЛАРЫ
Үйірме сабағындағы педагогикалық әдістер
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыруда дидактикалық ойындарды қолдану
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Ерте Палеолит адамдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы