Суреттерді және жазуларды пайдаланып, қосу мен азайту тәсілдерін түсіндіру

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
Тәжен мектеп – балабақша кешені
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсенбаева Бактыгул Аширбаевна

Математика 2 - сынып

Тақырыбы: Қосу және азайту 26+30, 56 - 30
Мақсаты: оқушыларға қосу мен азайтудың амалдарын және әдіс - тәсілдерін үйрету арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Бірден жүзге дейінгі сандар жиынын санауды және таңбалауды үйрете отырып, білімдерін шыңдай түсу. Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
Көрнекілігі: мың теңгелік ақша, алма, кәмпиттер, плакаттар, сөзжұмбақ, сағат т. б.
Сабақтың әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау, бақылау, сұрақ - жауап.
Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру.
а) амандасу.
ә) назарын сабаққа аудару.
Сұраққа жауап берген оқушыларға 1000 теңгелік ақша беріледі. Бір есеп 1000 тг тұрады. Есептерді орындау үшін алма, кәмпит сатып алады.

Үй тапсырмасын сұрау.
а) 6 - тапсырманы пысықтау.
ә) ондықтармен жүзге дейін санату.
б) саннан (28, 43, 54) кейін келетін санды ата.
в) санның ( 30, 55, 79) алдындағы санды ата.
г) санның (50, 76, 94) көршілерін ата.

Жаңа сабақ.
Сандар қатары (21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30) берілген.
Сандардың жаңа қатарын құрыңдар, сонда санның ондықтары 3, ал бірліктері алдыңғыдағыдай болсын. Не шықты? Сандардың жаңа қатарын атаңдар. (31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40)
Зейінділік есеп.
Себетте 9 алма бар еді, оның 2 - еуі жерге түсіп қалды. Себетте неше алма қалды?

Оқулықпен жұмыс.
1 - тапсырма. Суреттерді және жазуларды пайдаланып, қосу мен азайту тәсілдерін түсіндіру.
26+30=
(20+30)+6=56
20+30
Жазуы нені білдіреді?
Ондықтарға ондықтарды қосады.

56 - 30=
(50 - 30)+6=26
50 - 30
Жазуы ше?
Ондықтардан ондықтарды азайтады.

2 - тапсырма. Түсіндіре отырып, тақтаға орындалады.

53+30= (50+ 30)+3
83 - 30=(80 - 30)+3
35+40= (30+40)+5
75 - 40=(70 - 40)+5

50 3
80 3
30 5
70 5

3 - тапсырма. Өзіндік жұмыс. Өрнекті жаз және оның мәнін тап:
а) (20+5)+60=85
(70+9)- 40=39
(60+4)- 40=24
(20+2)+50=72

ә) Теңдеулерді шеш:
6+а=10
a=10 - 6
a=4
6+4=10



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта көрнекілікті пайдалану
Математика сабағында көрнекі және АКТ құралдары қолдану
Бастауыш сыныпта есеп шығаруда көрнекілікті пайдалану арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту жолдары
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
MS Word бағдарламасын оқытудың әдістері
Көрнекілікті пайдаланудың психологиялық-педагогикалық мәселелері
І сынып оқушыларының білім, білік және дағдысын математика сабағында бақылау, бағалауға арналған педагогикалық іс-тәжірибе
Шағын комплектілі мектепте өзбетінше жұмысты ұйымдастыру
Оқытуда қолданылатын көрнекілік әдістер
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың міндеттері.
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi