Музыкалық ырғақты сергіту сәті

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің септелуі. Жай септеу мен тәуелді септеу
Жалпы мақсаты: Зат есімнің септік жалғауларын қолдануды үйрену, жай септеу мен тәуелді септеудің айырмашылығын таныту
Оқу нәтижесі:
Септік жалғауларының семантикалық сипатын анықтайды, арнайы тапсырмалар нәтижесінде сөздерге жалғауларды дұрыс жалғайды. жай сертеу мен тәуелді септеуді біледі, бір - бірінен айыра біледі.

Міндеттер: Алған білімін өмірде пайдалану, өздігінен шешім қабылдай отырып жұмыс істеуге, тапсырманы ұқыпты орындай білу: өз бетінше іздене білу.
Модуль: Білім беруде АКТ - ны пайдалану, Білім берудегі басқару және көшбасшылық , Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау , Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , Талантты және дарынды балаларды оқыту .
Қолданылатын әдіс – тәсілдер мен стратегиялар: Карта ойыны стратегиясы, Ала доп стратегиясы, Сәйкестендіру әдісі, Ойлан, Бірік, Бөліс стратегиясы, Сергіту сәті, топты, өзін - өзі бағалау кестесі (балдық жүйемен)
Рефлексия Бір сөзбен айтқанда тәсілі
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. Кіріспе бөлім. 5 минут Көңіл күй ахуалы а) Өзін таныстыру тренингі Менің атым — Ережеп, Мен – елгезекпін, Ережеп - елгезек, Диана – дарынды т. с. с;
ә) Музыкалық ырғақты сергіту сәті. Билеу;
ІІ. 3 түрлі конфеттің көмегі арқылы топқа бөлу;,
ІІІ. Тұсаукесер бөлімі. 5 минут. Карта ойнау әдісі бойынша үй тапсырмасын қайталау
Менің сүйікті мектебім атты эссені тыңдау

Мұғалім іс - әрекеті
IV. Миға шабуыл. 5. Слайдпен жұмыс:
1. Септік жалғаулары
♦ Атау: арнайы жалғауы жоқ;
♦ Ілік: - ның, - нің, - дың, - дің, - тың, - тің
♦ Барыс: - ға, - ге, - қа, - ке, - а, - е, - на, - не
♦ Табыс: - ны, - ні, - ды, - ді, - ты, - ті, - н
♦ Жатыс: - да, - де, - та, - те, - нда, - нде
♦ Шығыс: - нан, - нен, - дан, - ден, - тан, - тен
♦ Көмектес: - мен, - бен, - пен

V. Мағынаны тану. Топпен жұмыс
2. Жай септеу мен Тәуелді септеудің ара қатынасын танытуға арналған кестемен жұмыс



Ұқсас жұмыстар

Балалардың дауыстарын қорғау
Музыкалық аспаптардың түрлері
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық аспаптарда ойнауы
Музыка сабағында заманауи технологияларды пайдалану
Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық формаларын ұйымдастыру
Қазақтың ұлттық аспаптарын музыкалық-дидактикалық ойын барысында қолдану тәсілдері
Фонетика-фонематикалық тіл дамымаушылғы бар мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу тілін қалыптастырудың теориялық мәселелері
Бейнелеу өнерінің қысқаша тарихы
Оқушылардың музыкалық қабілетін дамыт әншілік дауыстарының ерекшеліктері
Музыка пәнінің құрылымы мен құрылысы
Сәбит Дөнентаев - сатира жанрында айрықша тұлғаланған талант
Қобыз - ысқышпен ойналатын ішекті музыкалық аспап
Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі
Тақырып Шығыс халықтарының музыкалық дәстүрі
Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі
Музыкалық шығармашылық
Тақырып Заманауи музыкалық жанрлар
Музыкалық сағат
Менің алғашқы мектеп табалдырығын аттаған сәтім әлі есімде
Абайдың музыкалық мұрасын оқыту