Қайсысы дұрыс

Сабақтың тақырыбы: Өзіңді тексер!

24 сабақ
Әдебиеттік оқу. Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а\ Өтілген материалдарды қайталай отырып, өз ойларын қорытындылай білуге үйрету.
ә\ Білім алуға, алған білімдерін ұштастыра білуге тәрбиелеу.
б\ Сабаққа деген қызығушылығын ояту, ойларын дамыту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ - жауап
Түрі: аралас.

Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.

ІІ. Жаңа сабаққа дайындық.
- Біз қандай тараумен таныстық?
- Өтілге бөлімде қандай тақырыптармен таныстыңдар?

Сергіту сәті. Сөйлеуде тыныс алуды дамытуға арналған жаттығу Шаңын қағамыз (бір реткі үрлеуде шаңды - ф - ф - ф үрлейміз).

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Осы сипатты кейіпкерді тараудағы қай шығармадан оқыдың,
1) Тәкаппар
2) Шыншыл
3) Батыл
4) Білімді бала
5) Өнерлі әке
2. Мына мақалды толықтырып жаз
Қарты бар үйдің -........
Күлме досқа,.......
3. Шындық сөзіне қарама - қарсы мағынадағы сөздерді тап.
Сол сөздерге байланысты мақал - мәтелдер тауып жаз.
4. Жақсы және жаман сөздеріндегі әріптерден басталатын өзің білетін ұнамды - ұнамсыз мінез - құлықтарды дәптеріңе топтап жаз.
жомарт жалқау
а....... а........
қ....... м........
с........ а........
ы......... н........
5. Қайсысы оңай? Қайсысы қиын? Дәлелде.
а) Табиғатты бүлдіру.
б) Бүлдірген табиғатты қалпына келтіру.
6. Қайсысы дұрыс?
а) Өлеңді ақын жазады.
ә) Өлеңді әнші жазады.
б) Өлеңді жазушы жазады.
Сергіту сәті. Ермексазды қолданып қолдың буындарына массаж жасау.

IV. Сабақты бекіту.
Осы тарау бойынша оқыған мәтіндердің қайсысы ұнады? Неліктен ұнады?
V. Үйге тапсырма
Әдептілік - мәдениеттілік белгісі тақырыбына шығарма жазу.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Балалар бақшасының ересек балалар тобында математика элементтерін оқыту программасымен методикасы
Неонатология – жаңа туылған нәрестелерді күту туралы ғылым
Ағымдағы операциялар шоты
Салықтар, салық салу және мемлекеттің салық жүйесі
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың заттардың формасын қабылдау ерекшеліктері
Сабақ кезінде іс-әрекетті ұйымдастыру
Нәрселердің өлшемдерін мектеп жасына дейінгі балалардың қабылдауы
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорының даму деңгейін анықтау
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемесінен дәрістер
Ананың ақылы әрқашанда дұрыс шешім
Дұрыс формуланы көрсетіңіздер
Мамандық таңдау - өміріңнің бір кірпішін дұрыс қалау
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Орфоэпия - сөздің айтылмауы емес, дұрыс айтылуы
Ересек балаларға шығармаға байланысты қажетті суретті шығарма оқылған соң берген дұрыс
Неологизмдер стиль түрлерінің жалпы қай - қайсысында, тіпті сөйлеу стилінде де азды - көпті қолданылады
Дұрыс тәрбие балаға өмір бойы азық
Омонимдер (сырт формасы, дыбыстық құрамы бірдей, бірақ білдіретін мағынасы әр түрлі сөздер) жеке тұрған қалпында стиль түрлерінің жалпы қайсысында да қолданыла береді
Шеңберауыздылардың мекен жайы қайсысы