Жаңа материалды игерту

Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың бөлшек жөнінде білімдерін кеңейте отырып, оларды дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек ұғымдарымен таныстыру, осы тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата білуді үйрету;
Тәрбиелік: Оқушылардың ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту;
Дамытушылық: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, шығармашылықпен
жұмыс жасауға баулу.
Сабақтың типі: Аралас
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, кітаппен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, плакат, суреттер

Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Қарбыз кесу ойыны
ІІІ. Жаңа материалды игерту
ІV. Жаңа материалды бекіту (оқулықпен жұмыс)
V. Сергіту сәті Шартақты жөндеу ойыны
VI. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма беру
VIII. Қорытындылау

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- тренинг
- амандасу, түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Қарбыз кесу ойыны
Сұрақтар:
Үлес дегеніміз не?
Жай бөлшекке мысал келтіріңдер.
Бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдаңдар.
Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?
Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?

ІІІ. Жаңа сабақ
2 5; 5 4; 2 3; 5 9; 11 8; 13 7; 6 7; 11 2; 15 13 бөлшектерінен
алымы бөлімінен кіші бөлшектерді бір жолға;
алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді бір жолға жазыңдар.
2 5; 2 3; 5 9; 6 7 бөлшектерінің алымдары бөлімдерінен кіші.
Мұндай бөлшектер ДҰРЫС БӨЛШЕКТЕР деп аталады.
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Мысалы: 3 7; 3



Ұқсас жұмыстар

Кез келген өркениетті мемлекеттегі аса маңызды қоғамдық саланың бірі – медицина саласы
Лексиканы оқытудың принциптері
Психология бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі
3-сыныпта көбейту мен бөлуді игерту әдістемесі
Жалпы білім беретін мектеп оқушылардың оқу-зерттеушілік іс - әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері
Лабораториялық әдіс
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері туралы
Оқушыларға ағылшын тілін оқытудың маңызы
Қазақ тілі сабағындағы жазба жұмыстарының жүйесі
Ақыл - ойы кем балалардың сөйлеу тілінің дамуының ерекшеліктері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы