Акулалардың ұзындығы қанша

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы,
А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі
Джубанова Н

Жаратылыстану 5 сынып
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелігі:Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға, қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі:түсіндіру, баяндау, сергіту сәті
Көрнекілігі:карта тірек сызбалар, кескін карта
Пәнаралық байланыс:тарих

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушымен амандасу
ә) Оқушыларды түгелдеу
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу

II. Үй тапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны

Тынық мұхиты: 1. Мұхиттың ең терең жері?
2. Экватор маңында судың беткі температурасы?
3. Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4. Акулалардың ұзындығы қанша?
5. Мұхиттың орташа тереңдігі?

Атлант мұхиты:
1. Ең терең жері қалай аталады?
2. Қанша метр тереңдікте жатыр?
3. Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4. Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?

Үнді мұхиты:
1. Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2. Ең терең жері?
3. Суының температурасы қанша?
4. Тұздылығы қанша?
5. Қызыл теңіздің тұздылығы қанша?

Солтүстік Мұзды мұхиты 1. Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2. Ең терең жері?
3. Өзендерін ата?
4. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?

III. Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс

IY. Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі. Дүниежүзілік мұхиттардан бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі. Олардың жалпы саны59-ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі, шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан. Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады. Олардың шекарасы шартты түрде алынады. Мысалға:Араб, Баренц, Охот, Кариб, Жапон теңіздер.
Шығанақтар - мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.

Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
№ Атауы---------------- Теңіздер------------------------ Көлдер
1. Байкал ------------------------------------------------------+
2. Каспий -------------------+
3. Балқаш ------------------------------------------------------+
4. Жерорта -----------------+
5. Жапон -------------------+
6. Зайсан --------------------------------------------------------+
7. Қызыл -------------------+
8. Бурабай ------------------------------------------------------+
9. Алакөл --------------------------------------------------------+
10. Охот ---------------------+

YI. Оқушыларды бағалау
YII. Үйге тапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер. Кескін картамен жұмыс



Ұқсас жұмыстар

Шеміршекті балықтардың жалпы сипаттамасы
Аратұмсық акуланың дене құрылысы
Балықтардың экологиялық топтары
Омыртқалы жануарлар жайлы
Омыртқалылар тип тармағы
Шеміршекті балықтардың шығу тегі мен эволюциясы
Балықтарға жалпы сипаттама. Балықтардың шаруашылықтағы маңызы. Миграциясы
БАЛЫҚТАР КЛАС ҮСТIНIҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ
Балықтар (pisces) класы мен шаруашылықтағы маңызы, зияны, адам денсаулығына пайдасы
Қазақстандағы балық шаруашылығы
Тәуелсіздікті ата - бабаларымыз қанша аңсады десеңші
Жылына қанша дән жейсің
Аурудың қоздырғышы - ұзындығы 4 - 13 мм - дей жалпақ құрт описторхис
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
 Қаншама қазақ баласы мен өзге ұлт өкілдерін білім нәрімен сусындатқан ҚазҰУ - дің білім саласына қосқан үлесі бөлек
Полигонды жабу мемлекетке қанша зиян екендігін неге ескермейсіндер
Бір сөздің өзі қаншама қуанышты сәттерге толы десеңізші
Оған құмалақ қанша кінәлі
Қара шалдың бірақ онда шаруасы қанша
Тәуелсіздік жолында қаншама саңлақтарымыздан айырылдық