Бөлшек сандарды процентпен жазуды үйрету

Сабақтың тақырыбы: Процент
Сабақтың мақсаты: Оқушылармен ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Процентті бөлшек сандармен жазу. Бөлшек сандарды процентпен жазуды үйрету.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру.
1) Кезең Барлық оқушыларға есептері бар таратпа қағаздарын беру. Сол есептерді шығару арқылы топқа бөлу: 2, 5+1, 5; 3, 4+0, 6; 2*1, 5; 8, 4: 2, 1
55, 6-51, 6; ------ 6, 3: 2, 1 -------- 2, 8+0, 2; -------- 4, 8-1, 8 --------, 10, 8-5, 8; -------- 2, 5*2 ------- 0, 25+4, 75
15, 5: 3, 1; --------- 4, 8: 1, 2 -------- 4, 8; 0, 8 --------- 5, 8+0, 2 ------- 75, 9-69, 9 -------- 1, 5*4
№1 топқа нәтижесі 4-ке тең
№2 топқа нәтижесі 5-ке
№3 топқа нәтижесі 6-ға
№4 топқа нәтижесі 3-ке тең оқушыларды отырғызу.

2) Кезең Әр топқа тапсырма беру:
1. Топтың атын
2. топтың ұранын
3. топтың ережесін құру
2) Әр топ өздерін таныстырады

3) Кезең. Жаңа сабақ слайдпен банктердің суретін көрсету арқылы.
Білу және түсіну сұрақтарын қою
1) Мына суреттер не көріп тұрсыңдар?
2) Бұл банктердің қандай қызмет атқарады?
3) Біздің ауылда қандай банктер бар?
4) Банктердің халыққа қызмет ету тегін бе?
5) Әр түрлі төлемдер төлегенде қосымша ақша ұстап қалады. Оны не деп атаймыз?
Ендеше біз оны Процент деп атаймыз
Алдымызға қандай мақсат қоямыз?
Оқушылар топпен ақылдаса отырып жауап береді.

3) 1м =? cм ------- 1 га=? ар -------- 1см метрдің қандай бөлігі?
1 см =? м -------- 1тг=? тиын -------- 1 ар=? га
Процентті бөлшек сандармен жазу үшін
1%== 0, 01 -------- 2%==0, 02 ----------- 3%==0, 03 -------------- 13%= =0, 13 ------------ 21%= =0, 21
Бөлшектерді процентпен жазу үшін: 0, 3= 0, 3*100%=30%
0, 05* 100%=5%
0, 12*100%=12%
2, 3*100%=230%
4) Кезең
Талдау сұрақтары қою.
1) 4%, 5%, 12%, 44%, 86%, 75%, 23%, 62%, 34% бөлшекпен қалай айтамыз?
2) 0, 5; 2, 54; 0, 3; 2, 5; 0, 78; 0, 06 процентпен қалай айтамыз?
Слайд арқылы көрсетіп, кітаптан ережені тағы да оқытып, топпен есептер шығарту
5) Кезең №1265,№1266,№1267.
6) Кезең Қорытындылау
7) Кезең Бағалау
8) Кезең Үйге тапсырма№1268, 1269, 1271



Ұқсас жұмыстар

Проценті бойынша санды табу
Жай бөлшекті алу
Мектепалды дайындық топтарындағы балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Үлес және бөлшек
Бірінші сыныпта он көлеміндегі сандарды оқыту
САНДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бірінші сыныпта қарапайым түсініктерді оқыту әдістемесі
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Ересектер тобындағы балаларға арифметикалық, есептеу туралы түсінік беру
Бастауыш сыныптарда үлес ұғымдарын оқытудың әдістемесі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Ахмет Байтұрсынұлы - мемлекет қайраткері, ақын, публицист, қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымдарының негізін салушы ғалым, ұлттық жазудың реформаторы, ағартушы
Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Жай бөлшек
Жай бөлшектер
Соғыс - күйретуші күш