Ондықтың астында екінші көбейткіш

Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: 120*3, 360: 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: нөлмен аяқталатын сандарды баған түрінде көбейту және бөлу әдістерімен балаларды таныстыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ой - өрісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру.
Тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Отанын қастерлеуге баулу.
Әдістері: сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Көрнекілігі: карточкалар, суреттер, тест, кесте.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық кезең
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 - тапсырма 128 - бет. Теңдеулерді шеш.
Х: 9=45 -(18+12) --------- 7*у=100 - 37 ------------- х+40=34*3
Х: 9=15 --------------------- 7*у=63 -------------------- х+40=102
Х=15*9 --------------------- у=63: 7 -------------------- х=102 - 40
Х=135 ----------------------- у=9 ------------------------ х=62
135: 9=45 -(18+12) ------- 7*9=100 - 37 ------------- 62+40=34*3
15=15 ----------------------- 63=63 --------------------- 102=102

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Мұғалім түсіндірмесі.
120*3=12*10*3=12*3*10=36*10=360
12онд. *3=36онд.
Баған түрінде орындауды түсіндіру.
Жазамын: бірінші көбейткіш - 120, яғни 12 ондық. Ондықтың астында екінші көбейткіш - 3.
Ондықтарды көбейтемін: 3*2=6, 6 - ны ондықтардың астына жазамын.
Жүздіктерге көбейтемін: 3* 1=3, 3 - ті жүздіктің астына жазамын. 0 - ді түсіремін.
Жауабын оқимын: 360

2. Бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.
360: 3=(36*10): 3=36: 3*10=120
36 онд.: 3=12 онд.
Жазамын: бөлінгіш - 360, бөлгіш - 3. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 3 жүздік. Бөліндіде 3 цифр (жүздік, ондық, бірлік) бар.
Жүздіктерді бөлемін: 3: 3=1, 1 - ді бөліндіге жазамын.
Ондықтарды бөлемін: 6: 3=2, 2 - ні бөліндіге жазамын.
Бірліктерді бөлемін: 0: 3=0, 0 - ді бөліндіге жазамын.
Жауабын оқимын: 120

3. Оқушылар амалдардың орындалғанын түсіндіреді.
№3. Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
550: 5
420*2
260: 2
420: 7
320*3
840: 4
480: 4
160*2
340*2

4. Ойын. Кім жылдам? .
№ 4
Өздік жұмысы ретінде орындалады. Қысқаша жауабы жазылады.

5. Ойын. Жауабын тап .
№. 7
а) 180 м*4 -------------------- 498 см+302см
960л: 3 -------------------- 1000см - 604см
129 дм+478дм -------------------- 600 м - 98 м
ә) Сурет жұмбақ шешу. Отанға байланысты.

6. Сергіту сәті.
7. Практикалық жұмыс.
№ 5. Қысқаша жазу бойынша есептер құрастыр.
а) Бірінші үйде - 164 тұрғын
Екінші үйде -?, 2 есе артық
Үшінші үйде -? тұрғын
Барлығы - 810 тұрғын

ә) 1 - ші кітапта - 342 бет
2 - ші кітапта -?, 2 есе кем
Бір - бірінен неше бет артық?
8. Шығармашылық тапсырма.
Әр бөліктегі сандардың қосындысы 13 - ке тең болатындай етіп сағат бетін 6 бөлікке бөл.
---------------12
-------11 --------------- 1
--10 ----------------------- 2
9 ------------------------------ 3
----8 ---------------------- 4
----------7 ------------- 5
-----------------6
9. Сабақты қорытындылау.
Біз не үйрендік?
а) Тест
ә) Көрсетілген бағыт бойынша амалдарды орында.
10. Бағалау
11. Үйге тапсырма.№ 6



Ұқсас жұмыстар

Өрнектер құрастыр
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Арифметикалық амалдар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
Жай бөлшекті алу
Сан есімнің (күрделі) сөзжасамы
Бөлшектерге амалдар қолдану
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі
Екінші ретті фазалық ауысу