Уақытты бағалау

4 - сынып

Сабақтың атауы: Құрылысшы
Мақсаты: Мәнерлеп оқуға үйрету, сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, оқушыларды өзара қарым - қатынасқа түсіру.
Оқу нәтижесі: үйренеді:
• бірлескен жұмысқа;
• топ арасындағы ынтымақтастыққа;
ұжымдық жауапкершілікке;
Әдіс тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+
Оқыту мен оқуды ақпараттық - коммуникативтік технологияларды пайдалану;+
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дереккөздер: Ноутбук, слайд, карточкалар,

Ұйымдастыру кезеңі:
1. Тренинг Карниз
2. Топқа бөліну
3. Мәтінмен жұмыс. Екі топ мәнерлеп оқиды, бір - бірін бағалайды.
4. Сұрақтарға ауызша жауап беру.
Өлеңді кезекпен оқу.
5. 3 - жаттығуды тақтада, дәптерде топтар кезекпен орындайды.
6. Жаңа танысқан сөздерді қайталау.
7. Сабақты бекіту.
8. үйге тапсырма алу.
9. Бағалау.

Мамандық суреттеріне байланысты Миға шабуыл (сұрақ - жауап) -. Бұл кім? - сурет бойынша анықтау
Қызығушылықтарын ояту. Слайдты көру. Мамандықтардың көптүрлілігіне назар аудару.
Жаңа сөздермен танысу:
Аулайды – ловит
Сауады – доит
Тігеді - шьет
Ән айтады - поет
Үй салады - строит
Билейді - танцует
Құрылысшы - строитель

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.
7. Жаңа сабақ бойынша шығармашылық тапсырма:
Құрылысшы
Диастың әкесі – құрылысшы. Ол үлкен құрылыста жұмыс істейді. Құрылысшылар биік үйлер, мектептер, балабақшалар салады. Диастың әкесі жұмысты жақсы істейді. Ол 30жаста. Аты – Марат... фамилиясы – Айдаров. Менің де құрылысшы болғым келеді.
Тапсырма:
1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгеніңді айт.
2. Мына сөйлемдерді қай топ тез аударады:
Құрылысшы.
Құрылысшы салды.
Құрылысшы үй салды.
Құрылысшы көп үй салды.
Құрылысшы көп жақсы үй салды.

Осы Құрылысшы деген сөзден жаңа сөздер құру: құр, ұр, құл, құс, қыс, ыс, шұлық, сұлқ, шыр, құры, қыр, шық, қыр, қыл, қыш, қылыш, қысыл, құрылыс, ұрыс, ырыс, сырық, сұр, ұршық, сырық, сұлы, ұш, ұл, ұлыс, сұқ, ұры, ұшық, сық, сылы,

Топқа бөлу: Түсті стиктермен 2 топқа бөліну: мамандықтар мен ет тағамдары
Тапсырмалар: Тапсырма № 1
Құрылысшы сөзін септеу.
Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту)
Үлгерімі төмен оқушыға Қ әрпіне байланысты сөзжұмбақ шешу.

Сергіту сәті
Музыкалық сергіту сәті

Үйге тапсырма Мамандықтар ассоциациясын жасау, жаңа сөздерді жаттау.

Рефлексия Даналық ағашы
Бағалау: Критерийлер бойынша өзара бағалау.

Критерийлер:
1. Мәнерлеп оқу;
2. Түсінгенін айта білу;
3. Сауатты жазу;
4. Бір - бірін тыңдау;
5. Белсенді болу;
6. Уақытты бағалау;
7. Тәртіп бұзбау.



Ұқсас жұмыстар

Уақытты оқытудың әдістемесі
«Мектепке дейінгі балалардың уақытты қабылдау ерекшеліктері»
Тайм - менеджменттің әдістері мен құралдары
Биология сабақтарында Lesson planning hour технологиясын қолдануды зерттеу
Адамның өмірінде қабылдаудың алатын орны
Биологияны интерактивті оқыту
Мектеп жасына дейінгі жастағы балаларда уақыт сезімі ұғымының дамуы. Психолого-педагогикалық әдебиеттерде уақыт сезімі ұғымы
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту процесі
Бағалаудың тарихы
Сабақ - қазіргі мектептегі оқу процесін ұйымдастыру негізгі формасы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Сыни ойлауды бағалау