Ауыз әдебиетінің үлгілерін ата
Сабақтың атауы: Қазақ халық ауыз әдебиеті
Мақсаты
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Жүректен - жүрекке шеңбері
– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту
Бүгінгі сабағымызды көркем ойлау мен көркем сөздің озық ойлы үлгісі ретінде қалыптасқан халық ауыз әдебиеті тақырыбына арнаймыз.
Ауыз әдебиеті — халқымыздың асыл мұрасы. Ол — төгілген сөз маржаңдарына бай. Онда халқымыздың ғасырлар бойғы басынан кешірген тарихи белестері, елінің тәуелсіздігі жолындағы ерлік, батырлық қимылдары, халықтың әдет - ғұрпы, салт - дәстүрі, арман - мүддесі, қиялы, жастардың кіршіксіз пәк махаббаты сөз өнерімен кестеленген.
Бұл тарауға тұрмыс - салт жырлары, мақал - мәтелдер, жұмбақтар, аңыз - әңгімелер, батырлық дастан мен лиро - эпостық жырлар, шешендік сөздер үлгілері сияқты ауыз әдебиетінің әр түрі енген.
Оларды оқып - үйрену үстінде әдебиеттің көркемдік әлеміне енесіндер. Асыл сөз өрнектерімен сусыңдап, рухани жан дүниелерің байи түседі.
Ауыз әдебиетінен сусындамаған, нәр алмаған бірде - бір шынайы суреткер болған емес. Ауыз әдебиеті — олардың құнарлы топырағы
Ауыз әдебиеті — талай ғасырлар жемісі. Халық жыраулары, жыршылары, ертегішілері оны сонау ықылым заманнан рухани асыл қазына ретінде сақтап, ұрпақтан - ұрпаққа мұра етіп, бүгінгі біздің дәуірімізге жеткізген
Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау
Шығармашылық тапсырма
1 - топ
Сөзжұмбақ
2 - топ
Ребус
3 - топ
Тест құрастыру
Сергіту сәті Халықтар биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Мәтінмен жұмыс
Сөздік жұмысы
Дәптермен жұмыс
Ой толғаныс
1. Фольклор дегеніміз не?
2. Ауыз әдебиетінің үлгілерін ата.
3. Ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің айырмашылығын ата.
4. Тұрмыс - салт жырларының түрлерін ата.
5. Жар - жар жыры ауыз әдебиетінің қай түріне жатады? 6. Төрт түлік туралы қандай жырларды білесіңдер?
7. Көкжендет қай жырдың түрі?
8. Бесік жыры қандай жырға жатады?
9. Тойбастар қандай жыр?
10. Үйлену салтына байланысты қандай жырдың түрлерін білесіңдер?
БББ кестесі
Білем
Білдім
Білгім келеді
Үйге тапсырма Ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы оқып келу. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Мектепке дейінгі балаларды қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда қолданылатын халық ауыз әдебиет түрлері
Орта мектепте қазақ ауыз әдебиеті үлгілерін оқытудың жаңа технологиялары
Қазақ халқының ауыз әдебиеті түрлері
4-5 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану
Қазақ әдебиеттануында “Манас” жырының зерттелу тарихы
Қазақ әдебиетінде халық ауыз әдебиеті үлгілерін оқыту
Математиканы оқытудың дәстүрлі әдістемесінің кейбір түрлерін көрсету
Оқыту үрдісінде халық ауыз әдебиеті үлгілерін пайдаланудың маңызы
Халық ауыз әдебиетінің оқытылу үрдісі
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі