Қандай санды қосуды үйрендік

Сабақтың тақырыбы: 2 санын қосу кестесі
Сабақтың мақсаты:
- Өткен сабақтарда игерген оқушылардың білімін, икемін, машығын пысықтау, 2 санын қосу кестесін түсіндіру.
- Ойын арқылы ойлау, танымдық қасиеттерін дамыту.
- Адамгершілікке достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас, ойын сабақ
Сабақтың типі: жаңа білімді қалыптастыру

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа әзірлік (топқа бөлу)
ІІ. Өткенді қайталау
1) Алдыңғы сабақта не өттік?
Ондай болса, баспалдақ ойыны бойынша санды +, - 2ні еске түсірейікші
Енді миға шабуыл стратегиясы арқылы ойымызды жинақтайық.
Мұнда біз кім жылдам? ойынын ойнаймыз. Сандардың арасына + , - таңбасын қойып, өрнектерді теңестіру.
І - топ -----------II - топ --------------III - топ
5 1=4 ------------7 1=6 -----------------6 1=5
3 2=5 ------------5 2=7 -----------------4 2=6
4 1=3 ------------4 2=2 -----------------5 5=0
2 2=0 ------------2 1=7------------------ 4 3=7

ІІІ. Жаңа сабақ
1) 2 санын қосу кестесін құру
1+2=3 1 - інші қосылғыш қосындының мәні 2 - ге артады.
2+2=4 4+2=6.... т. с. с.
3+2=5
2) Оқулықпен жұмыс.
1 - Тапсырма домино тастарынан өрнек құру, мәнін табу. Қосу мен азайту қандай амалдар?
3). Сергіту жаттығулары
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды соғайық
Бір отырып, ғ бір тұрып,
Орнымызды табайық.
Не жоғалттым? ойны. Кестені толтыру. Қай топ дұрыс жауап береді?
Дәптермен жұмыс
3) Ізденушілік тапсырмасы
№ 3.
Ең ұзін кесіндіні тап? 5см – 1см= 4 см
Ең қысқа кесіндіні тап? 3см+1см=4см.
Бұ кесінділер қандай кесінділер?
4см=4см кесінді дегеніміз не?

ІV. Түсініктерін тексеру.
1) сурет бойынша өрнек құру, мәнін табу. Неше ара, неше қоңыз?
2+1=3 -----------4+2=6 --------2+3=5 ----------5 - 3=2
3 - 1=2---------- 6 - 2=4-------- 2+2=4---------- 4 - 2=2

2) Өздік жұмыс. №4
Айырманың компоненттерін ата.
9 - 2=7
8 - 2=6
10 - 2=8
7 - 2=5
6 - 2=4
5 - 2=3
4 - 2=2
3) логикалық тапсырмалар: Кім шапшаң?
Табақта 5 өрік ------------------------------Көлден ұшты 7 қаз
Қолымда 4 өрік---------------------------- Қайтып қонды 2 қаз
Қосқанда болады -------------------------Қонбады оның нешеуі
Барлығы неше өрік? ---------------------Кәне, кім шешеді?

Ауылда 5 үйрек
Қорада 3 үйрек
1 үйрек жығылды
1үйрек тығылды
Қалғаны неше үйрек?

V. Сабақты қорыту.
Бүгінгі сабақта не өттік?
Қандай санды қосуды үйрендік?
VI. Бекіту.
Мақтау.
VII. Үйге тапсырма: Кестелік қосуды жаттау.



Ұқсас жұмыстар

2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Математиканы оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. Математика оқу материалдары мазмұнына жалпы сипаттама
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Сандар мен өрнектер
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
2 – сынып математика пәні мазмұн ерекшеліктері
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Санды өрнектерді салыстыр
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Жасанды тыныс алдыру
Жасанды дем алдыру
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін