Тапсырманы қорытындылау
Сабақ тақырыбы: Достық қымбат өмірде
Сабақ мақсаты: Достық, өзара сыйластық ұғымдарының адамгершілік құндылықтары ретіндегі мәнін ашу.
Міндеттері: Балаларды достарымен жағымды қарым – қатынас жасауға үйрету.
Өзара сыйластық, түсіністік, көмек қарым - қатынастарын дамыту.
Татулыққа, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: үнтаспа, суреттер.
Шаттық шеңбері: Балалар бір - біріне көргендеріне қуанышты екендерін білдіру үшін, бір - біріне жақсы тілек жылы сөз айтады.
- Сауле, сен мейірімдісің!
- Эльмира, сен сондай сүйкімдісің!
- Сулушаш, сен маған ұнайсың!
- Айнұр, сен ақылдысысың!
Мәтінмен жұмыс
Мұғалім оқушыларға достық, өзара сыйластық құндылықтарының мағынасын кеңірек түсіндіру мақсатында Қарлығаш пен дәуіт ертегісін әңгімелеп береді.
Тыныштық сәті:
- Балалар денелеріңді түзу ұстап бастарыңды жоғары көтеріп отырыңдар. Көздеріңді жұмыңдар. Терең дем алыңдар. Өздерінің тыныс алуларыңды бақылап, махаббатпен тыныштыққа толы таза ауаның тұла бойларыңа сезініңдер. Ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.
Тапсырма:
Оқушыларға Достық неден басталады деген тапсырма беріледі.
Ойын. Мен қандай баламын?
Күн тәріздес дөңгелек сары қағаз ілінеді. Қағаздың ортасына Мен деген сөз жазылады. Әр бала досының бойындағы жақсы қасиеттерді айтып, шуақты тақтаға кезекпен іледі.
Тапсырманы қорытындылау.
Дәптермен жұмыс.
Мұғалім оқушыларға дәптерде берілген Досыңмен кездескенде сөзді неден бастайсың? деген тапсырма береді.
Қорытындылау
- Балалар, достарымызбен болған әрбір күн бізге қуаныш, жақсылық сыйлайды. Достар қашанда бір - біріне жақсы тілек білдіріп, жылы сөздерін арнайды. Біз де достарымызбен бірге қуанып тек жақсылық тілеп жүрейік.
Жүректен жүрекке
Балалар қол ұстасып шеңбер құрайық. Кәне, бір - бірімізге қарайық. Досының күлімдей қарағанын саған қуаныш сыйлап тұрғаны емес пе?
Ендеше мына өлеңді бірге айтайық.
Біз - өмірдің гүліміз
Өндірістік кәсіпорындағы жұмыс уақытын пайдалануды талдау
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Экономика мамандықтарының студенттеріне арналған оқу-әдістемелік кешеннің жинағы
Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Сабақтың мақсатын анықтау
Биологиядан білімді қорытындылау
Проценті бойынша санды табу
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылық тапсырмаларды орындауға үйрету тәсілдері
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Сабақты қорытындылау
Арнайы таратпа материалға сүйеніп графикалық тапсырманы орындау
Оқушылардың тапсырманы орындау кезеңі
Microsoft Power Point программасын қорытындылау
Көк қалпақ - қорытындылау
Тапсырманы талдау Нарқын сөзін басқа сөзбен алмастырып көр
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аударту. Сабақты қорытындылау
Қорытындылау Бақытты сәт
Сабақты қорытындылау. Жаңа сабақ түсіндіру
Өткен сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтар қою