Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар

Математика 1 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шамаларды өлшейміз
Сабақ тақырыбы: Ұзындықты қалай өлшейміз?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1. 1. 3. 1 ұзындық өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшемдер жүргізу.
1. 1. 3. 2 см өлшем бірлігін қолдану арқылы шамаларды өлшеу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Ұзындық шамаларын ажыратады және өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдайды; ұзындық өлшем бірліктерін біледі, жазады.
Көптеген оқушылар: сызғыштың көмегімен ұзындықты өлшейді.
Кейбір оқушылар: Логикалық тапсырмаларды орындай алады.
Бағалау критерийлері - Ұзындық шамаларын ажыратады.
- ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс таңдайды.
- ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.

Сабақтың басы 3 мин
Психологиялық ахуалды тудырып, сабақ мақсатын ашу үшін Өз орныңды тап ойынын өткізу (бойының, шашының, көйлегінің, т. б ұзындығына сәйкес сапқа тұру, өз орнын дыбыссыз табу).

Ширату жаттығуы:
Назар аудартуға арналған жаттығу
- Слайдты анықтап қарап алыңдар. Мен екі минуттан кейін суретті жауып тастаймын, ал сендер осы суретті геометриялық фигуралардан құрастыруларың керек.

Сабақтың ортасы
Ой қозғау . 38 тотықұс мультфильмінің үзіндісін көрсету, сабақтың тақырыбын ашу)
Мультфильмнің көрсетілімі (Балалардың жауабы)
1 - тапсырма
Шарты: Әртүрлі заттарды сызу, салу.
Сызық сыз:
• өз қаламыңның ұзындығына тең;
• қаламыңның ұзындығынан қысқа;
• қаламға қарағанда ұзын.
Шаршы сал:
• өз өшіргішіңнен биік;
• өшіргішіңнен аласа;
• биіктігі тең
Өзара тексеру.
Дескриптор: 1. Сызылады 2. Салады

2 - тапсырма Жалғыз аяқ жолды өлшеу (болжау әдісі)
- Көздеріңе елестетіңдер. 38 тотықұс мультфильмінің кейіпкерлері сияқты тышқан мен бөлтірік жолдың ұзындығын өлшемекші болыпты.
- Оны қалай өлшеуге болады? Кім көрсетеді?
- Кім сызғыштың көмегімен өлшейді? Қалай ойлайсыңдар қай өлшем нақты болды?

Бірінші қалалық жалпы білім бретін лицей
Мұғалімнің аты - жөні: Канапина Г. К.
Ұзындықты қалай өлшейміз? жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Саралаудың түрлері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНДЕ ХИМИЯЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТ НӘТИЖЕЛЕРІН ТҮСІНДІРУ БІЛІКТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Оқушылар ұжымы арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру жолдары
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Оқушыларды арифметикалық амалдармен таныстырудың әдістері
Ұстаз бен шәкірттер арасындағы қатынас
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
КЕЙБIР 0МЫРТҚАЛЫ ЖАНУАРЛАРДЫҢ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ДАМУЫ