Мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап

Сабақтың тақырыбы: Дене мүшем сау болсын. М. Дулатұлы Байлық

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
2. 2. 3. 1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2. 3. 2. 1. мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастықтарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, жазба жұмысын орындайды
Оқушылардың басым бөлігі:
• Тақырыпты болжайды, қажетті және мағыналас сөздерді табады
Кейбір оқушылар:
• Жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, нақты дәлелдер келтіріп жаза алады
Бағалау критерий: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылық: Жан мен тәннің саулығы және рух тазалығы.
Ресурстар: Оқулық, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі маркерлер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, смайликтер, А3
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайд, аудиожазылым, видеоролик
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Алдыңғы білім: Менің туған өлкем

Сабақтың басы
Тренинг: Күлімдеген күн
Күлімдеп күн бүгін,
Қарайды маған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарайды саған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарайды бәріне.
Топқа бөлу. Мақал – мәтелдер арқылы
1. Дені саудың жаны сау
2. Денсаулық – саулық негізі,
Саулық – байлық негізі.
Үй жұмысы
Ойын: Сиқырлы қорапша
1. Менің туған өлкем бөлімінде немен таныстық
2. Отан дегеніміз не?
3. Кімнің мекені жақсы деп ойлайсың?
4. Тәуелсіздікті қашан алдық?
Ортасы
Мағынаны ажырату.
Сөзжұмбақ
1. Шар тәрізді кәдімгі,
Ол мүшең ең қадірлі. (Бас)
2. Кезек - кезек ауысар,
Жолды аттаумен тауысар. (Аяқ)
3. Сезінбейсің тек оны,
Көтерер бар денені. (Сүйек)
4. Табады ұлан болса үздік,
Ұсталмайды олсыз түк. (Қол)
5. Екі көздің арасын,
Мекен еткен дара шың. (Мұрын)
6. Бұл бір мүше бек сыйлы,
Бар дыбысты естиді. (Құлақ)
Ой қозғау
Байлық деген не?
Мен үшін байлық...
Оқулықпен жұмыс
Автор туралы түсінік.
Оқылым.
Байлық мәтінін түсініп оқу, рөлге болып оқу
Сом – теңге шыққанға дейінгі қолданылған ақшаның аты.
Ауызша тапсырма
Мәтінге сүйеніп, жарлы сөзіне мағынасы жуық сөздерді ата.
Топтық жұмыс
1топ. Мәтінге сүйеніп қажетті сөздерді тап.
... көздерім
Қандай?... құлақтарым
... аяқтарым
2топ. Денсаулық – зор байлық екендігіне дәлелдер келтіріңдер.
Үлгі: Денсаулық – зор байлық. Өйткені... көздерім болмаса, не істер едім?
Жетістік критерийі:
Қажетті сөздерді таба алады.
Пікіріне дәлелдер келтіре алады
Сергіту сәті
Көңілді шырша
Постер қорғау
Байлық , Денсаулық сөздерін топтастыру
Дәптермен жұмыс
Ой толғау.
Жазылым.
Дайын ұйқастықтарды қатыстырып өлең шумақтарын, мақал – мәтелдер, әңгіме құрастыру
Үйге тапсырма
Мәтінді оқу, Денсаулық туралы мақал – мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіру
Рефлексия
Бүгін мен мәтін арқылы... түсіндім
Кері байланыс
Блоб ағашы



Ұқсас жұмыстар

Жазбаша және ауызша сөйлеуге оқыту
Бастауыш сынып оқушыларын жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Ерте жастан ағылшын тілін оқытудың маңызы және оның ерекшеліктері
7-8 сыныптардағы араб тілі сабақтарында жаттығуларды ұйымдастыру жолдары
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Мәтін арқылы қазақ тілін танымдық тұрғыдан оқытудың әдістемесі
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Жоғары сыныпта ағылшын тілінде ауызекі сөйлеуге үйрету
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Файлдарды архивтеудің қажеттілігі
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды