Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсыңдар

Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Менің отбасым
Мақсаты: отбасы мүшелерін атай білуге үйрету, еркелетіп айтатын сөздерді үйрету;
сөздік қорларын байыту; отбасы мүшелерін сыйлауға тәрбиелеу;
Қажетті құралдар: түрлі - түсті шарлар, айна, отбасы мүшелерінің суреттері, саусақ театрына арналған қуыршақтар, түрлі – түсті қақпақшалар.
Сөздік жұмыс: отбасы, жүрегім, ботам, қозым;
Билингвалды компонент: отбасы - семья, жүрек - сердце;

Мотивациялық - қозғаушылық
Балаларды шеңберге тұрғызып бір - біріне жылы сөздер айтуды ұсынады.
Шаттық шеңбері
Атамнан басталар
Әжемнен қосталар,
Отбасы осылар,
Ең жақын адамдар.
(Балаларға отбасы туралы суретті көрсетіп әңгімелетеді)
Балаларға үлкендерді, ата - анасын тыңдап, кішкентайларды құрметтеу керектіген айту және олардың ең жақын адамдар екендігін түсіндіру.
Сұрақтар қояды:
- Сендердің отбасыларыңда қанша адам бар?
- Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсыңдар?
- Отбасыңдағы ең жақын адам кім?
Балалардың жауаптары.

Сергіту сәті
Отбасы мүшелерін киіндір дидактикалық ойын
Сөзді жалғастыр сөздік ойын
Қ. Ыдырысовтың Әжесі мен Бағлан өлеңін оқиды, балалар жалғастырады.
Жүрегім кім менің,
Тірегім кім менің
Жаным кім менің,
Сәнім кім менің. Ботақаным Бағлан қозым менің не деген тәтті баласын өзің. Балалар сендерді үйде ата - әжелерің ботам , қозым деп еркелете ме?
Балалардың жауаптары.
Мен кімге ұқсаймын? ойын
Бала айнаға қарап өзінің кімге ұқсайтынын айтады.
- Мен анама ұқсайды.
- Мен әкеме ұқсаймын.
- Мен әжеме ұқсаймын.
Тату балалар ертегісін әңгімелеп беру;
Таңғажайып сәт: Күлдірген түрлі - түсті шарларымен кіріп, ойын ойнатады..
Үй құрастырамыз дидактикалық ойын

Рефлексивтік түзетушілік
Күлдірген балаларға сұрақтар қойып, жауап берген балаларға түрлі - түсті шарлар береді.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: отбасы мүшелерінің алатын орнын.
Нені игереді: бірлескен әрекет отбасы мүшелерін жақындастыратынын.
Нені біледі: отбасы мүшелеріне қамқорлық жасау қажеттігін.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда халық дәстүрлерін тәрбие құралы ретінде пайдалану жолдары
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ЖАНҰЯ МӘСЕЛЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Отбасы мүшелерінің өзгеруі
Отбасы психологиясындағы тұлғааралық қарым-қатынастың теориялық мәселелері
Отбасы-адам өміріндегі жетістіктің психологиясында тұлғааралық қарым-қатынастың қалыптасуы
Синтаксисті оқыту әдістемесі
Отбасында тұлғааралық қарым - қатынасты қабылдаудың психологиялық аспектілері
Психология салалары. Отбасы психологиясы
Еңбек тәрбиесі ақпарат құралдары арқылы мәліметтер жинақтау
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері туралы
Отбасы құқығы, ұғымы негіздері мен принциптері
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Отбасы құқығы
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз