Шәкәрім өлеңдерің негізгі объектісі - адам
Ана тілі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Тренинг ережелерімен таныстыру.
1. Бір - бірін сыйлау.
2. Ұзақ уақыт сөйлемеу
3. Көңілді болу.
Шаттық шеңбері.
Топқа бөлу
Білімділер тобы
Еңбекқорлар тобы
Зейінділер тобы
Үй тапсырмасын сұрау
С. Мұханов кім?
Жылқы туралы әңгімелер, қосымша деректер.
Қызығушылықтарын ояту сөзжұмбақ
Сұрақтар ------------------------------------Жауаптың бас әрпі ----------Толық жауап
Қазақстан қай материкте орналасқан? -------------------Е ---------------Еуразия
Сан есім түрі----------------------------------------------- Р --------------Реттік
Инабатты, ибалы сөзіне мәндес сөз ----------------------І ---------------Ілтипатты
Анаңның туысы --------------------------------------------Н --------------Нағашы
Жердің пішіні қандай? -------------------------------------Ш -------------Шар тәрізді
....... тапқан нан тәтті --------------------------------------Е--------------- Еңбекпен
Жеті септіктің соңғысы ------------------------------------К--------------- Көмектес
Ой ашар
Шәкәрім туралы не білеміз?
Ш. Құдайбердіұлы 1858 жылы 11шілдеде Шығ. Қаз. облысында туылған. Қазақтың аса көрнекті ақындарының бірі. Жастайынан әкесінен жетім қалған. Немере ағасы Абай Құнанбаевтың тәрбиесінде өседі.
Шәкәрім өлеңдерің негізгі объектісі - адам. Ол адамды жақсы қасиеттерге жетелеп, жақсы қасиеттерді қалыптастыруға ұмтылады. Шәкәрім Адам деген атыңда қалам десең күн - түн демей ғылым ізде деген екен.
(суреті көрсетіледі)
Ақын және философ Шәкәрімнің (1858 - 1931) орыс тілінде алғаш жарық көрген кітабының мұқабасы
Шәкәрімнің шығармалары
Ой қозғау
Еріншектік неден пайда болады?
Салақтықтан
Еріншектік
Надандықтан
Еріншек сөзінің мағынасы қандай?
Өлеңді мәнерлеп оқу
Еріншектен – салақтық,
Салақтықтан – надандық...
Бірінен – бірі туады,
Жоғалар сөйтіп адамдық.
Жүрейін десең, тұрғызар,
Төсекке мойын бұрғызар.
Аналар да жүр ғой деп,
Біреуді мысал қылғызар.
Іс қалдырмас еселі –
Ең білімнің кеселі.
Кірсе бойдан шығу жоқ,
Күн сайын өсер бес елі.
Төбеңді сөйтіп теседі,
Орныққан сайын өседі.
Ғибадат жоқ, өнер жоқ,
Бәрінің жолын кеседі.
Еріншек таза жүре алмас,
Кірі – қолын жуа алмас.
Харекет жоқ, ғылым жоқ,
Өз бойынан ұялмас.
Даулассаң желдей еседі,
Өзі айтып, өзі шешеді.
Үйір болған кісілер
Жан тыныштық деседі.
Жан тыныштық бұл емес,
Жан дененің құлы емес.
Өзің байлап бересің,
Жан жұмысы ол емес.
Еріншек, ашу, құмарлық –
Бұларды істен шығардық.
Жамандықтың басы осы,
Кісі болса ұғарлық...
Білімділер тобы
Өлеңге сүйеніп еріншек адамның бойындағы жағымсыз қылықтарды толықтырып жазады
Еңбекқорлар тобы
Еріншектік, жалқаулық туралы мақал - мәтел жазады
Зейінділер тобы
Еріншектік, жалқаулық туралы автордың қорытынды ойын қандай екенін түсіндіреді
Шәкәрім атамыздың өлеңіндегі, салақтық, надандық, еріншек, ашу, құмарлыққа мағынасы қарама - қарсы сөздерді тап.
(Тазалық, адамдық, еңбекқор, сабыр, қанағатшыл)
Осы тақырыпқа ұқсас Абай атамыздың қандай өлеңі бар?
Бес нәрсе
Асық - Қашық
Талап - Өсек
Еңбек - Өтірік
Терең ой - Мақтаншақ
Қанағат - Еріншек
Рақым - Мал шашпақ
Түртіп алу
Қарекет - әрекет
Ғибадат - өнеге
Кесел - сор, дерт
Менің түйгенім
Ақын бізге не айтқысы келген?
Венн диаграммасы.
Еріншек Еңбекқор
Кері әсер парағы
1. Сабақта не істедік?
2. Сабақта не үйрендік?
3. Қандай сұрақтарың бар?
Бағалау
Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу. Ш. Құдайбердіұлы туралы қосымша дерек жинау. Әңгіме құрастыру
Көңіл бөлгендеріңізге рахмет!
XVIII ғ. – ХIХ ғ. соңы аралығындағы қазақ мәдениеті
Шәкәрім поэзиясындағы діни көзқарастар
Шәкәрім Құдайбердіұлының Әділ - Мария романының зерттелуі
Шәкәрім поэзиясының негізгі арқауы
Халық ауыз әдебиеті және көне түркі әдебиеті, жыраулық поэзия
Шәкәрім поэзиясындағы адамгершілік құндылықтар
ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЛАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
АМАН АЯУЛЫ АЛМУХАМЕДҚЫЗЫ ШӘКӘРІМ ҚҰДАЙБЕРДІҰЛЫ АУДАРМАЛАРЫ
Шәкәрім Құдайбердіұлы-қазақтың көрнекті ақыны туралы ақпарат
Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармалары
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ерте Палеолит адамдары
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі