Сөйлемнен шылауларды тап

Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Шылау қой (ғой), қана (ғана),- ақ шылаулары
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділігі: Шылау туралы түсініктерін нығайту, қой (ғой), қана (ғана) – ақ шылауларының қызметі, жазылуы жайында түсіндіру.
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту және іздемпаздыққа, өз бетімен жұмыс жасауға үйрету.
Көрнектілігі: Үлестірме карточкалар, суреттер.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

2. Өткен сабақты пысықтау. 30 - жаттығуды оқытып тексеру ребусты шеш. Шыққан сөзге әңгіме құра.
- Біз қандай сөз табымен танысып жатырмыз?
- Шылау дегеніміз не?
- Біз қандай шылауларды білеміз?
- Олардың бір - бірімен қандай өзгешілігі бар?

3. Жаңа сабақ.
31 - жаттығу. Сөйлемді оқып, шылауды тап. Бұрын танысқан шылаулардан өзгешілігі бар ма?
Шылаулар туралы түсінігін меңгерту, ереже қорытып шығару.
Қой (ғой), қана (ғана) - ақ шылаулары шектеу мағынасын өтіну, даралау мағынасын білдіреді.
Қой (ғой) шылауы өзі тіркескен сөзбен бірге сөйлемде баяндауыш болады. Мысалы: Сен барып келе ғой.
- ақ шылауы өзі тіркескен сөзден дефис арқылы бөлек жазылады. Мысалы: Бұның жөн - ақ.
Оқулықпен жұмыс.
32 - жаттығу Көп нүктенің орнына тиісті шылауларды қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
Шығармашылық жұмыс.
Ребусты шеш. Шешуінен шыққан сөзді шылау ретінде сөйлем құра.
34 - жаттығу Шылауларды өзара салыстырып, әрқайсысының ерекшелігін анықта.
Мен, бен, пен, және - сөзбен сөзді байланыстырады.
Да, де, та, те - Күшейту, анықтау мағынасын береді.(білдіреді)
Ма, ме, бе, пе, па - Сұраулық мағына береді.
Үшін, туралы, дейін - Үстеме мағына береді.
Қой, ғой, қана, ғана,- ақ - Өтіну, шектеу, даралау мағынасын береді.
35 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Шылауларды тауып мағынасын түсіндір.

Сөздік жұмыс.
Морс - жидек шырынынан жасалған сусын.
Өзіндік жұмыс. Үлестірме парақшалармен жұмыс. Сөйлемнен шылауларды тап. Мағынасын анықта.
1. Бекболат, мені көп күттің бе?
2. Еркебұлан бүгін қалаға бара ма?
3. Айнұрдың әкесі телевизор әкеліп пе?
4. Оның анасы дәрігер ғой
5. Тек бір дәптер ғана қалды.
6. Ернардың жалғыз - ақ арманы бар.
7. Дана мен Әйгерім қалаға кетті.
8. Қыран қалам, қарындаш және дәптер әкелді.
9. Пойыз Алматыға дейін екі - үш күн жүреді.
10. Кітапханада қызықты кітап көп - ақ екен.
11. Оқушылар кешке шейін дайындалды.
12. Мен ана туралы көркем сөз жаттадым.
13. Кітапта өлең де, ертегі де бар екен.
14. Нұржан да, Гүлнұр да бір үйдің балалары.
Сабақты қорыту. Бағалау.
Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Демеулік шылаулардың қолданылуы (Д.Исабеков «Қарғын» романы негізінде)
Түрік және қазақ тілдеріндегі шылаулар
Құрмалас сөйлемнің зерттелуі
Қазақ тіліндегі демеулік шылаулардың қызметі
Сөз бен сөзді, сөйлем мен сөйлемді байланыстыруы
Салыстыру демеулік шылаулары
Қомсыну демеулік шылауы
Қазақ әдебиетінен тапсырмалар
Одағай сөздер жайлы
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы