Қызық өрмекші көріңіз бейнефильм

Ақтөбе облысы , Байғанин ауданы,
Кемерши ауылы, Қ.Жазықов атындағы орта мектеп
бастауыш мұғалімі Енсегенова Жанылсын Ескуатовна

Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Улы өрмекшітәрізділер
Жалпы мақсаты: Улы өрмекшітәрізділер туралы жан - жақты мәліметтер беру
Күтілетін нәтиже: - улы өрмекшітәрізділер тобына жататындарды ажыратады
- олардың тіршілігі, ерекшелігі туралы пайымдаулар жасайды
- улы өрмекшітәрізділердің пайдасы мен зиянын салыстырып, өмірмен байланыстырып мысал келтіреді
Сабақтың түрі, әдіс - тәсілдер: Топтық жұмыс, жеке жұмыс, топтастыру, шығармашылық жұмыс
Керекті жабдықтар: Кестелер ресурстар суреттер бейнефильм

Кіріспе
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг
Танысу сәті: Ақылды Айжан
Ерікті Ержан
Батыр Болат

Тұсаукесер
1. Үй тапсырмасын ия , жоқ стратегиясы арқылы пысықтау
1. Жауынқұрт топырақтың беткі қабатында тіршілік етеді (ия)
2. Жауынқұрт топыраққа зиян келтіреді (жоқ)
3. Паразит - құрттар адамның немесе жануарлардың ішінде болады (ия)
4. Ұлудың көзі арқасында орналасқан(жоқ)
5. Жауынқұрттар жауын жауған кезде жер бетіне шығады (ия)
6. Ұлулар қыста ұйқыға кетеді (ия)
7. Ұлулар жұмыртқаларын жердің бетіне тастайды(жоқ)
8. Ұлулар 27 күнде жұмыртқаларын басып шығарады(ия)

Топқа бөлу
Оқушыларға суреттер тарату арқылы топқа бөлінеді.(өрмекші, қарақұрт, бүйі, кене)

Негізгі бөлім
Қызығушылығын ояту
1. Қызық өрмекші көріңіз бейнефильм
2. Өзекті сұрақ: Өрмекшітәрізділерге не жатады?

Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс Кесте толтыру
1 - топ Өрмекшітәрізділер
Жәндіктерден айырмашылығы
Дене пішіні, түсі
пайдасы
Жемін ұстауы
2 - топ Қарақұрт
Қайда тіршілік етеді?
қоректенуі
зияны
түрі

3 - топ Бүйі
Дене ұзындығы
Қайда кездеседі
көбеюі
Бүйі шаққанда

4 - топ Кене
Қайдан жабысады?
Денеге жабысқанда не істеу керек?
Кене қай кезде көп болады?
Кене қандай ауру тудырады?

Сергіту сәті
Шығармашылық
жұмыс Биопоэма әдісімен өрмекші тақырыбына жазу
1. Аты:
2. Сипаттайтын 2 - 3 сөз
3. Жақсы көретін заты:
4. Неден қорқады:
5. Басынан өткізген сезімі:
6. Болашақтан күтетіні:
7. Мекен жайы:
8. Тегі:

Білімді бекіту
Сен қалай ойлайсың ойыны арқылы өрмекшінің өрмегі әдісімен сабақты қорытындылау
1 - топ басшысына Сен қалай ойлайсың, өрмекшінің сегіз аяғы бар
2 - топ басшысына Барлық өрмекшілер улы
3 - топ басшысына Адамдарға өрмекшілердің уы қауіпсіз
4 - топ басшысына Қарақұрт шақса бірден дәрігерге қаралу керек.

1 - топ басшысына Қазақстанның аумағындағы ең ірі өрмекші бүйі.
2 - топ басшысына Кене ауру тасымалдаушы болып табылады.
3 - топ басшысына Ашық киім кию арқылы сен кенеден сақтана аласың.
4 - топ басшысына Орман кенесі адам денсаулығы үшін қауіпті.

Рефлексия
Бағалау

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Сергіту әуенін жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сөйлеу әдеттерін дамытуға бағытталған тапсырмалар
Қызыққа толы жәндіктер әлемі
Информатика сабағында дамыту технологиясын қолданып оқыту
ЖУРНАЛИСТИКА ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТ
Заманауи мультфильмдердің мектеп жасына дейінгі балалардың психикасына тигізетін әсері
Сөзді айта білу
Ғылыми әдебиетпен жұмыс жасау және жиналған мәліметтерді талдау әдісі
2015 —2020 жылдары БАҚ-да бала тәрбиесінің көрініс табуы
Бал - бала компаниясынан шыққан қазақ тілінде сөйлейтін ойыншықтар
Оқытудың белсенді әдістерін жіктеу
Менің жазғы демалысым өте қызықты өтті
Менің жазғы каникулым өте қызықты өтті
Жігіттер сол уақытта көрмекші
Егер сіз әке болсаңыз, сіздің кішкентай, жұдырықтай ғана ұлыңыз бар болса, оның болашақта қандай жігіт болып өспегін байқап көрмек болсаңыз, онда оны ана бөлмедегі шылымға жұмсап көріңіз
Етік тігер мұрша жоқ, Қызыққа енді бөлендік
Қоянның ышқына қашқанын қызық көріп айтақ, айтақ
Қызықты географияОқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен ізденімпаздылығын, ойлау қабілеттерін дамыту негізінде шығармашылық қабілеттері мен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту арқылы сыни көзқарастарын дамыту
Сабақтас құрмалас сөйлемнің қызықты әлеміне қош келдіңіздер
Қызықты грамматика үйірмесінде Сатылай кешенді талдау технологиясын үйретудің тиімділігі
Өрмекшітәрізділер класына жататын қандай улы жәндікті білесің