Көмектес септіктің сұрақтары
Сабақтың тақырыбы: Көмектес септік
4 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. бір тәулікте неше сағат болатынын туралы түсіндіру.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Тапсырмаларды орындата отырып, ой - өрісін, қиялын, зейінін дамыту, анық айтуға, математикалық тілде сөйлеуге үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
І Ұйымдастыру кезеңі.
Ал қанекей балалар
Бері қарай қарайық.
Қажет құрал, кітапты,
Алдымызға алайық.
Алаңдамай басқаға,
Сабаққа назар салайық.
Дұрыс жауап шешімін,
Мұқиятпен табайық
Жолбарыстың тапсырмасы:
Орманға саяхат
ЖОЛБАРЫС – жыртқыш аң. Бұл — өзiне тән тектiлiгiмен, бұлалығымен, алғырлығымен жасқануды бiлмейтiн тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлалығымен дараланатын жануар. Әр елдiң өзiнiң символы iспеттес жануар түрi болады. Қазақстан үшiн мұндай жануардың барыс екенi белгiлi.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
4 тапсырма “Жеті ұл” жаттау
Сағат және мектеп деген екі сөзді талдау.
Хайуанның ұлу тектес жануарларының түрлері аса мол, сықпыты таңғажайып, алуан түсті ала шұбар болып келеді. Бұлардың ішінде жолбарыс жолақты ұлу, ақ нефрит ұлу, жарқырауық ұлу, меруерт ұлу, пәктік ұлуы, тағаша ұлу, мүйіз ұлулар тіпті ешқандай мүсіндеусіз - ақ кісі қызықтыратын табиғи қолөнер бұйымына айналып жүре бергендей.
Күндіз ұлулар таса жерлерге жасырында, олар өсімдіктермен қоректенеді.
ҰЛУ - дың тапсырмасы:
Өткен сабақтарды қайталау
Атау
Ілік
Барыс
Табыс
Жатыс
Шығыс
Көмектес
Маймыл – орман жануары. Ол талда мекен етеді. Маймылдардың бірнеше түрі бар. Олар: горилла, шимпанзе, т. б.
Маймылдарды цирк өнерінде де кездестіруге болады.
МАЙМЫЛ - дың тапсырмасы:
Жаңа сабақ
Тәулік. Көмектес септік.
Лексикалық тақырыбымыз: Тәулік
Грамматикалық тақырыбымыз: Көмектес септік.
Көмектес септіктің сұрақтары: Кіммен? Немен? Жалғаулары: - мен, бен, пен.
Мысалы: Кіммен? Әкеммен, досыммен Немен? Кітаппен, Ұшақпен
Тәулік дегеніміз бір күн мен бір түннің қосындысы. Бір тәулікте 24 сағат бар. Бір тәулікте біз өзіміздің күн тәртібімізді белгілейміз. мысалы мына суретке қараңыз.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Торакулова Сабрина
Көмектес септік. жүктеу
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Қосымшалардың мағыналық, құрылымдық ерекшеліктерін көрнекілік арқылы түсіндіру
Қазақ жазуы және Ахмет Байтұрсынов
Септік жалғауларының қалыптасуы
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Бастауыштың грамматикалық тұлғасы - сөздің атау тұлғасы
Cептік жалғаулы баяндауыштар
Септік категориясы
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Қазақ тілі мен түркі тіліндегі жалғауларды мысалдар арқылы салыстыру
Әділет тобының сұрақтары
Көңілінен шыққанға көмектесіп, көңілі қаламағанға көмектеспепті
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
Химиялық технологияның жалпы сұрақтары
Сот - медициналық сараптама пәнінен 2 - аралық бақылау сұрақтары
Философия пәні бойынша межелік бақылау сүрақтары
ІІ аралық бақылаудың тест сұрақтары
Межелік бақылау сұрақтары
Фитосанитарлық диагностика және болжау пәні бойынша 1 межелік бақылау сұрақтары
Межелік бақылаудың сұрақтары