Ондықтар мен бірліктеріне ажырат
МАТЕМАТИКА 2 - сынып
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру. 100 саны
Сабақтың мақсаты: 1) Екі иаңбалы сандарды ондықтармен және бірліктермен санау арқылы шығарып алуға машықтандыру; Екі таңбалы сандарды оқу мен жазудың ерекшеліктерімен таныстыру, қатардағы орнына және ретіне қарай салыстыру, олардың ондықтар мен бірліктерден тұратынын аңғарту;
2) бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтау, кестелік қосу мен
азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу мен азайтуды қайталау;
3) іскерлікке баулу
Көрнекілік: интертақта слайдтары, әр түсті жолақшалар, сызбалар, кесте, цифрлар.
Әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, топтық жұмыс, ойын.
Түрі: аралас сабақ.
Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық бетбұрыс
- Балалар, математика пәнінде оқушылар не істейді?
Жауаптары: санайды, қосады, азайтады, өлшейді.
- Дұрыс, ал адамдар нені санайды?
Нені өлшейді?
Нені қосады?
Нені азайтады?
Жауаптары: ақшаны, заттарды, дүкендегі заттарды, айлар мен жылдарды, т. б.
- Барлық мамандардың иелеріне санау, есептеу керек пе? (Ие)
- ендеше біз де бүгін тез, дұрыс, шапшаң санауды бастайық.
ІІ. Жаңа сабақ.
1) Интертақтадағы слайд
- Суретте неше жолақша бар?
- Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
- Он шаршыдан он рет алсақ, барлығы қанша болды? (100)
- Дұрыс, бұл бір жүздікті білдіреді
- Жүз саны былай жазылады: 100
2)
- Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
- Суретте неше көк шаршы бар? ( 4)
- Барлығы неше шаршы бар? (14) Былай жазылады. (тақтада көрсету) Бұл - екі таңбалы сан.
- Жасыл жолақша нешеу? (1 ондық)
- Көк шаршылар нешеу? (6)
- Барлығы неше шаршы бар? (16 ) Бұл былай жазылады ( тақтада көрсету) Бұл да екі таңбалы сан.
ІІІ. Дәптермен жұмыс.
1) Көркем жазу сәті
- Екі таңбалы сандар мен 100 - ді әдемілеп жазамыз
14 14 14 14
16 16 16 16
100 100 100
2)№2. 6 бет (Интертақтадағы өрнектерді екі оқушы тақтада, қалғандары дәптерде орындайды)
І - топ: -------------------------------- ІІ - топ:
18 = 1онд. 8бірл. -------------------- 4 онд. 5 бірл. =45
24= 2онд. 4 бірл. -------------------- 6 онд. 1 бірл. = 61
37= 3онд. 7бірл. --------------------- 8 онд. 3 бірл. =83
(жауабын тексеру)
ІҮ. Сергіту сәті.
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір
Сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай - ақ. 1, 2, 3 – отырамыз тып - тыныш.
Ү. Слайдпен жұмыс:
- Кестедегі жазуды оқып беріңдер.
ҮІ. Есеп № 4. 7 бет.
Дулат - 10 дәптер ---------------------- Самат - 7 дәптер
Самат -?, 3 дәптер кем ---------------- Дулат -?, 3 дәптер артық
Ш: 10 - 3 =7 ----------------------------- Ш. 7+ 3 = 10
Ж: 7 дәптер ------------------------------ Ж: 10 дәптер
ҮІІ. Шығармашылық тапсырма.
1 - тапсырма:
2 доңғалақты - 3
3 доңғалақты - 1
Ш: 2+2+2+3 =9
2 - тапсырма: Шаршының 4 бұрышы бар. Бір бұрышын қиып тастасаң, қанша бұрыш
қалады?
ҮІІ. Сабақты қорыту: Не үйрендік? ( Ондықтармен 100 - ге дейін санайық.)
Не білдік? ( Ондықтар мен бірліктеріне ажырат: 19, 24, 45, 31.)
ІХ. Бағалау.
Мaтeмaтикa caбaғындa көптaңбaлы caндaрды oқыту әдicтeмeci
«Сандар теориясының элементтерін зерттеу.»
Математика сабағында халықтық педагогиканы пайдаланудың әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
Арифметикалық амалдар
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Етістікті тіркестер
Қарапайым шамалар
ТАРАУ МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары