Оқушылар мына жұмбақты жасырайын
Пәні: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз Б мен П
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың Б мен П дыбыстарының ерекшеліктерінің меңгерту.
Оқушылардың тілін, шығармашылық қабілетін дамыту, әдемі көркем жазу дағдыларын қалыптастыру.
Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың метод әдісі: Проблемалық сұрақ, жауап баяндау.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, қима әріптер, плакаттарға жазылған сөздер.
Пәнаралық байланыс: Математика, бейнелеу өнері, ана тілі.
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу.
Өткен сабақты пысықтау. Ережені сұрау. Ойлан, тап ойыны. Қима әріптерді дыбыстарды түрлері бойынша бөлу, әріптерді қалталарға бөліп салу.
Мынау қандай пішін?
Дөңгелек әріптің саны.
Мынау қандай пішін?
Төртбұрыш дауысты дыбыс саны.
Мынау қандай пішін?
Үшбұрыш дауыссыз дыбыс саны.
Үй жұмысы. 109 – жаттығу.
Дәрілік --------------- Сабағы ----- Жапырақтары ---------- Маңызы
0=7 -------------------- 0=6 ------------ 0=11 --------------------- 0=6
= х 3 ----------------- = 3 х ------------ = 5 х -------------------- = 3 х
=4ұ. 1ү2, қ1 -------- = 3ұ2, қ1 ------ = 6ұ1қ3ү2 ------------- =3ү2ұ1
Жаңа сабақ. Жаңылтпаш.
Пеш түбінде бес мысық.
Бес күзетші бес пысық.
Тышқан аулап жемесе
Бола қоймас еш қызық.
Әріп жұмбақ
Балықта бар, суда жоқ
Балшықта бар, құмда жоқ Б
Парта да бар, тақта да жоқ
Пышақта бар, қасықта жоқ. П
Ал мына әріп жұмбақта қандай әріпті жасырып отыр? Бұл дыбыстар жөнінде не білеміз? – Дауыссыз дыбыстар п қатаң, б ұяң.
Мына жаңылтпаштан қандай дыбысты анық естиміз? Қандай дыбысты айтып анық жаттығуға болады? – Б және П дыбыстары.
Жаңылтпашты айтып жарыстыру.
Оқушылар мына жұмбақты жасырайын. Шешуін тауып тақтаға жазыңдар.
Жұмбақтарды шешу.
Бес ін, бес іннің
Аузы бір ін.
(қолғап)
Қабат - қабат қаттама
Ақылың болса аттама.
(кітап)
Ә, керемет бір ит бар,
Үй бағады үрмейді
Аяғы жоқ жүрмейді.
Көмейіне тықсаң сөйлейді
Тілін адам біледі
Ұрықсатсыз ол иттен
Адам үйге кірмейді. (құлып)
Шешуін тапқан оқушылар шешімін тақтаға жазады.
Сөздің соңында б естілгенімен п жазылады. Бір оқушыға ережені оқыту сәйкес келетінін дәлелдеу.
П + = = Б схемамен көрсету
Оқулықпен жұмыс.
112 - жаттығу. Ауызша орындау.
Өлеңді мәнерлеп оқып П әрпіне аяқталған сөздерді табу, П әрпінің астын сызу, айтылуына мән беру, дыбыстарды талдау.
113 - жаттығу. Көп нүктенің орнына П, Б әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді оқы.
Жіп, до, талап, клуб, тап, қап, жап.
Серіктіру жаттығуы
Жаңылтпашты айтып жарыстыру.
Жаңа сабақты пысықтау.
114 - жаттығу. Қарамен жазылған сөздердің жазылуы мен айтылуына мән беру. Сөздік жұмысын жүргізу.
Клуб – мәдениет орны.
Штаб – әскери ұйымдарға басшылық беретін жер
114 – жаттығу.
Біздің көшеде өзім қатарлы балалар көп. Бәріміз мектепке бірге барамыз. Кешкілік клуб маңына жиналамыз. Қалада қорғаныс штабы бар.
Үй жұмысы. 115 – жаттығу. Жазу ережені, жаттау.
Көп нүктенің орнына тиістісін қою. Шығармашылық сұраққа жауап беру. Ж. жабаев кім?
Алма ағашы
Жұмақан атасын ертіп, алма ағашының көлеңкесіне алып келді. Атасы бір сәт үнсіз отырып қолымен ағашты ұстады. Бұтағын сипап, әлденені айтқан болды. Жұмақан құлағын тосып, атасын түсінгісі келді. Атасы өлең оқып отыр. Ж. Жабаевтың өлеңі. Бұл ағашты Жамбыл ата өз қолымен отырғызыпты.
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытудың әдістемелік негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Ұстазыңды түсінген сен тереңнен
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Мектепке дейінгі балаларда қиялдың дамуы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Дидактикалық материалдар арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту.
Мақал мен мәтелдің өзіндік ерекшеліктері
Бастауыш сыныпта жазу мен тіл дамыту жұмыстарының ұйымдастырылуы
Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаш, нақыл сөздерді балабақшада пайдалану
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер