Оқушылардың түсінген білімдерін тексеру

4 сынып
Cабақтың тақырыбы: Ғарыш туралы алғашқы түсінік
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Күн жүйесінің құрамына кіретін аспан денелері мен Галактика неден тұратыны жайлы білімдері қалыптастыру;
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Күн жүйесінің құрамына кіретін аспан денелерін атайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
Ғарыш және жердің ғарыштағы орны мен ғаламшарлар туралы түсінеді
Кейбір оқушылар:
Галактика неден тұратынын ажыратады және ғарышты игеруге
Қазақстанның үлесін анықтайды
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Күн жүйесі планеталар атауын біле алады.
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:
Планеталар, Галактика, Күн, Ай, Уран, Нептун, Сатурн, Марс, Жер, Меркурий, Шолпан, Юпитер. Әлем, Ғарыш.
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
1. Жалпы ғарыш туралы түсінік
2. Күн жүйесіне енетін планеталар
3. Галактика құрамы
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба?
Берілген тақырып бойынша танысатын жаңа ұғымдар
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бақылау күнделігіне Күн жүйесінің құрамын жазады.

Басталуы
10 мин Ұйымдастыру
Армысың шапағатты күніміз,
Армысың мейірімді жеріміз.
Армысың табиғат – анамыз,
Келді Сізге өзіңіздің балаңыз
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Мұғалімнің түсіндірмесі
Жұмбақ жасыру
Жылт - жылт етіп төбемде,
Түсе алмай тұр төменге
(Жұлдыз)
2. Үлкен алтын табақтан
Әлемге нұр таратқан (Күн)
3. Орақ болып туады,
Табақ болып тынады (Ай)
4. Алып кілем –
Гүлге толы
Үсті кілең (Жер)
Топқа бөлу Топта жұмыс жасауға дағдыландыру үшін оқушыларды топтастырамын.
Оқушылар конверт таңдап алады. Әр конвертте Ай, Жер, Күн, Жұлдыз суреттері салынған. Сол бойынша неше топқа бөлінеді.

Ортасы
20 мин Аспан әлемі сырларын білетін боламыз.
Аспан әлеміне саяхат ұйымдастыру.
Оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылады:
Ғарышқа немен ұшады?
Ғарышқа ұшуға дайындық.
Топ жұмыс
1 - 3 топ. Ғарышты қалай елестетесің?
Сурет салу
Топта оқушылар суретін салады. Топтан бір оқушы қорғайды.
2 топ. Ғарышты зерттеудің қандай маңызы бар?
Өз ойларын бірнеше сөйлеммен жазып, қорғайды.
4 топ. Ғарыш денелері жайлы бұрын не білесің? Топта ой бөлісу, өз ойларын сыныпқа ұсыну
(Бұрынғы білетін білімдеріне сүйену).
Әр топ жауабын 3 шапалақ бойынша бағалау. Өзара бағалау.
Сергіту сәті
Көңілді күн сергіту сәтін орындата отырып, оқушылардың дене қимыл қозғалыстарының қалыпты, икемді болуына мән беру.
Оқулықпен жұмыс
Дүниетану
4 сынып, Алматы Атамұра , 96 - 98 бет
Мәтінді Жигсо әдісімен оқу.
Мәтінді 4 бөлікке бөліп оқиды, топта талдайды. Келесі топқа түсіндіреді.
Ғарыш әлемі, Жердің жасанды серігі жайлы слайдтар көрсету.
Оқушылардың түсінген білімдерін тексеру. 4 сұрақ әдісі. Әр топ 1 сұрақтан таңдап алады, сол сұраққа жауап береді.
Сұрақтар:
1. Жұлдыз деген не?
2. Күн жүйесінің құрамына қандай аспан денелері кіреді?
3. Галактика неден тұрады?
4. Ғарыш деп нені атайды?
- Топта ой бөліседі
- Бір оқушы жауап береді.
Қалам ортада әдісі. Жауабын тыңдағым келген оқушының қаламын көтеремін.
Берілген жауаптарды Бас бармақ әдісімен өзара бағалау жүргізу.

Өскемен қаласы
№27 орта мектебі КММ
Мұғалімнің есімі: Нысанова Алия Сеитқызы

Ғарыш туралы алғашқы түсінік. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалаудың маңызы мен міндеттері
Ауызша тексерудің жетілдірген түрі жаппай тексеру
Тексеру әдістері, түрлері
Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
Білімді тексеруге қойылатын талаптар
Тексерудің әдістері
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері, талаптары
Жауаптарды таңдау принциптері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының білімі, іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру жолдарын теориялық тұрғыда негіздеу, оны жүзеге асырудың әдістемесін беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту