Мәтіннен тірек сөздерді жазу
4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Аймауытов Қартқожа
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Шығарма мазмұнына талдау жасай отырып, тақырыбы мен идеясын ашу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, мазмұнын түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі: көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады.
Кейбір оқушылар: шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Тілдік мақсат Оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқып, талдай алады;
Негізгі сөздер мен тіркестер: Уфа, шәкірт, кітапша
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
– топпен жұмыс жасауға үйренеді.
– сабақта белсенділігі артады.
– шығармашылық қабілеті танылады.
Талқылауға арналған тармақтар: Ақынның Жер сияқты пайдалы бол дегенін қалай түсінесіңдер?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
кітап - книга - book, оқу - учеба - learning
Алдыңғы оқу: Насихат
Басталуы 7 минут
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа біріктіру
Үй тапсырмасын тексеру
Насихат Өлеңді жатқа айту
Ортасы 28 минут
Білу. Барлаушы әдісі. Мәтінді оқу
Түсіну. 1 – топ. Мәтін кейіпкерін суреттеу.
2 - топ. Мәтінге жоспар құру.
3 - топ. Мазмұны бойынша сұрақтар дайындау.
4 - топ. Мәтіннен тірек сөздерді жазу.
Қолдану. Мәтіннен Қартқожаның оқуға құштарлығын сурет
теген тұстарын тауып оқу
Талдау. Шығармалар кестесі
Ш. Құдайбердіұлының Насихат өлеңімен салыстыру
Жинақтау. Синквейн Қартқожа
Аяқталуы 10 минут
Бағалау. Мен үшін үлгі болар жан Эссе
Кері байланыс
Сабақты бекіту
Өзара бағалау
Мұғалімнің есімі: Оңдаған Жұлдызай Дуйсембайқызы
Ж. Аймауытов Қартқожа. жүктеу
Белсенді оқыту техникасын дамыту мазмұны
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Қазақ тілі сабағында мәтінді оқыту түрлері
Қазақ тілін мәдениеттаным бағытында оқытудың әдістемесінің ғылыми негіздері
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Оқылым стратегияларының өзіндік ерекшеліктерін ашу
Көркем мәтіннің тілі
Мәтін арқылы қазақ тілін танымдық тұрғыдан оқытудың әдістемесі
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ДАМЫТА ОҚЫТУДА ТІРЕК-СЫЗБАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
Тірек сөздерді теріп жаз
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері
1973 жылдан Жазушы баспасы поэзия редакциясының редакторы