Педагог Бақытты бала деп жазылған бойтұмарды қасындағы баланың мойнына тағып

Мамандықтың бәрі жақсы.
Мақсаты: әртүрлі мамандықтармен таныстыру; ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту; мамандық иелерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, демонстрациялық құрал.
Билингвальды компонент: аспаз - повар, дәмді - вкусный.
Сөздік жұмыс: қынап, жарықты жағатын бала.
Мотивациялық қозғаушылық
Балалар бір - бірінің қолдарынан ұстап тұрады. Педагог Бақытты бала деп жазылған бойтұмарды қасындағы баланың мойнына тағып: Сен бақытты баласың, өйткені сенің достарың көп ,- дейді.
Ұйымдастырушылық ізденістік
Осы кезде есік қағылып, топқа аспазшы апай кіреді.
Аспаз:
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендердің денсаулықтарың жақсы болсын деп дәрумендер әкелдім.
(Дәрумендерді балаларға таратады).
- Енді аспаз апайдан тамақты дәмдеу үшін қандай көкөністер қосатынын сұрайық.

Аспаз тағамға сәбіз, картоп, жуа, асқабақ қосатынын айтады.

Балалар, сендер тағы қандай мамандықтарды білесіңдер?

- Көптеген мамандық иелерін біледі екенсіңдер, бұл мамандықтардың бәрі адам баласына қажет.
- Өз ата - аналарың қандай жұмыс жасайды? Қандай мамандық иесі? Білесіңдерме?
Педагог балаларға М. Хакімжанованың Кім немен ойнайды? өлеңін мәнерлеп оқып береді.

Сергіту сәті:
Менің мамам - дәрігер.
Тіс ауырса,
Іш ауырса,
Мамам дәрі береді.
Барлық ана,
Барлық бала,
Оны жақсы көреді.
Дидактикалық ойын: Кімге не керек? .
Ойын шарты: әртүрлі мамандық иелеріне қандай құрал қажет, жапсырмалар орнын тауып жапсырады.
Дәптермен жұмыс:
Дәптердегі № 16 тапсырма орындалады. Жеке жұмыс жүргізеді.

Маңғыстау облысы,
Түпқараған ауданы. Форт - Шевченко қаласы
Баутин ауылы, "Ақбота" балабақшасының тәрбиешісі
Жангожина Айман Туралиевна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Зергерлік бұйымдар сыры
Зергерлік өнер - кәсіптік өнер
Тұмар
Зергерлік өнердің зерттелу жайы
19-20 басындағы қарақалпақтардың отбасылық некелік қарым-қатынастарына байланысты әдет-ғұрыптары мен салт дәстүрлері жүйесі
Тәрбие жүйесінің философиясындағы өзін өзі танудың мәні
Биологиялық сипаттағы қажеттер
Тәрбие басы- тал бесік туралы ақпарат
Қытайдағы қазақтардың отбасылық әдет-ғұрыптары
Қыз бала тәрбиесі
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру