Сақтардың мәдениеті

Сақтардың мәдениеті
Қазақстан тарихынан ашық сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мәдениеті
Сабақтың мақсаты: а) Сақ мәдениетінің мұраларымен таныса отырып, сақ мәдениетінің әлемдік мәдениеттен алатын орнын, қазақ мәдениетінің дамуындағы ықпалын ашып көрсету.
ә) Өткен сабақтағы білімдерін пайдалана отырып, өз ойларын айтуға, салыстыра білуге, өз бетімен ізденуге дағдыландыру.
б) Өз халқын сүйіп, мәдени мұраларды құрметтеуге, адамгершілікке тәрбиелеу, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Жаңа материалдарды игеру.
Сабақтың әдісі: Сыни тұрғыдан оқыту технологиясын пайдалану, деңгейлеп оқыту, тірек схемаларын қолдану, топтық жұмыс, ізденіс.
Көрнекілігі: 1. Қазақстан Республикасының саяси - әкімшілік картасы.
2. Ежелгі қалалар.(энциклопедия)
3. Плакат.
4. Суретті карточкалар.
5. Суреттер жинағы.
6. Тірек сызба. Қолөнер
7. Қазақтың көне тарихы М. Қани
8. Оқушылар дайындаған деректер.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1) Пиктограмма Суретті карточкалармен жұмыс.
2) Топтастыру. Томирис, Кир.
3) Ішке – сыртқа Македонский.
4) Көш ойыны. Деңгейлік тапсырма.
5) Қосымша деректерге шолу жасау. (1 оқушы)
6) Үй тапсырмасына қорытынды.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1) Сақтардың мәдени мұралары.
2) Аң стилі.
3) Бесшатыр қорымы.
4) Алтын киімді адам
1. Сақтардың мәдени мұралары. Сақтар Іле, Шу, Талас, Сырдария өзендері бойында көптеген мәдени ескерткіштер қалдырған. Қызылордаға 300км жерден Шірік – Раббат, Бәбіш – Молда қалалары табылды. Қала тұрғындары егіншілікпен айналысқан. Проблемалық сұрақ; Қала тұрғындары неліктен егіншілікпен айналысты?
Мәтіннен зергерлік өнер дамығандығын дәлелдейтін жолдарды тауып оқу.
2. Аң стилі - Б. з. Б 3 ғ пайда болған. Аң бейнелі тұрмыстық заттар, құрбандық заттары мол болған. Сақтар өздерінің шығу тегін аңдармен байланыстырған.
3. Бесшатыр қорымы. Іле өзенінің оң жағалауынан табылған. 31 обадан тұрады. Обалар көлеміне қарай 3 түрлі болды. Сұрақ Неліктен 3 түрлі болады? Бұл мәселені зерттеу, Қосымша материалдардан іздеу оқушыларға қалдырылады.
4. Алтын киімді адам. Осы тақырып бойынша ізденген оқушылар сөйлейді. 1969 жылы Есік қаласындағы Есік обасынан Алтын адам табылды. Обада 40 – тан астам оба бар. Зергерлік бұйымдар, қару – жарақ, алтын бұйымдар мол табылған.
5. Тәуелсіздік монументі туралы оқушылар сөйлейді.
6. Қорытынды. ҚР – ң Конституциясының 37 – бабында мәдени мұраларды, тарихи ескерткіштерді қорғау, сақтау әрбір ҚР – ң азаматының міндеті екендігі айтылған. Ел Президенті Н. Назарбаевтың 2003 жылғы жолдауындағы Мәдени мұра бағдарламасы мәдени мұраны қорғау, сақтау, құпияларын ашуға жол салады.

ІҮ. Бекіту.
1. Графикалық диктант.
2. Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрау.
5) Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар.
1. Тірек сызба. Қолөнер - сәйкестендіру.
2. Венн диаграммасы – Шірік – Рабат, Есік обасы.
3. Ойлан, тап! Тарихи есептер шығару.
4. Оқулықтағы тестіні орындау.
5. Ойқозғау. Егер қазба жұмысы негізінде археологтар бір шұңқырдан аңның сүйегін тауып алса, қандай қорытынды жасар едің?

Ү. Қорытынды. Сақ мәдениеті қазіргі қазақ мәдениетінің дамуына жол салды. Сонымен бірге әлемдік мәдениеттің бір бөлшегі.
ҮІ. Бағалау.
ҮІІ. Үйге тапсырма. 15. Сақтардың мәдениеті. Ізденіс жұмысын жалғастыру. Қосымша материалмен жұмыс.



Ұқсас жұмыстар

Сақтардың мәдениеті
Сақтардың мәдениеті туралы
Көшпеліліктің қалыптаса бастауы: Дәндібай-Бегазы мәдениеті
Сақ, массагет, сарматтардың көне қалалары
Алғашқы қауымдық құрылыс тұсындағы Қазақстанның мәдениеті
Сақтар (сақалар)
Қазақстанды қола дәуiрiнде мекендеген тайпалар
Ерте темір дәуіріндегі тайпалық одақтар мен ерте мемлекеттік құрылымдар
Сақ дәуіріндегі ескерткіштерге археологиялық зерттеулер
Қазақстан территориясындағы тайпалар мен ертедегі мемлекеттер
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Жаңа заман мәдениеті
БАСҚАРУ ЕҢБЕГІНІҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН ЭТИКАСЫ КӘСІПТІК ЭТИКА
Готикалық мәдениеті және архитектурасының пайда болуы
Мұсылман өркениеті және түрік халықтарының мәдениеті
Сөз қолдану мәдениеті
ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру жолдары
Орта ғасырлық Еуропа мәдениеті