Өлеңді түсініп оқы

Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сын есім
Сабақтың мақсаты:
І Білімділігі: Сын есімнің дара және күрделі түрлерімен оқушыларды таныстыра отырып, жалпы түсініктеме беру.
ІІ Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау қабілетін, ой-өрісін, шығармашылығын, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, өз ойын толық жеткізе білуге үйрете отырып, әрбір оқушының жеке даралығын дамыту, тәрбиелеу.
ІІІ Тәрбиелігі: Ұжымшылдыққа, адамгершілікке, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке, сауттылыққа, білімпаздыққа жетелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, баяндау, талдау - жинақтау, пікір – талас.
Көрнекілігі: Кестелер, карточкалар, плакаттар және т. б.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу. Ойға шақыру. (Психологиялық даярлық жүргізу).
ІІ. Өткен материалды еске түсіру Жалпылау:
1. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру. Неге көңіл аудару қажеттілігін анықтау, ескеру. Жан - жақты тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ:
Сабақтың тақырыбы: Дара және сын есім
Сын есім екіге бөлінеді
Дара сын есім бір сөзден жасалады: Мысалы Сары, биік, аласа
Күрделі сын есім екі немесе оданда көп сөздерден жасалады. Мсыалы: Сары ала қара торы
1 – жаттығу. Екі бағандағы қарамен жазылған сын есімдерді салыстырамыз.
2 – жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіннен сын есімдерді табу және салыстыру.
3 – жаттығу. Өлеңді түсініп оқы. Өлеңді көшіріп жаз
Сергіту сәті: ойын Сөз қуаласпақ .
4 – жаттығу. Берілген сын есімдерді дара сын есімді бір бөлек күрделі сын есімдерді бір бөлек жазымыз
6 - жаттығу. Шығармашылық жұмыс пентаграмманыв толтыру
Бос торкөздерге берілген сөзге әріп санын бірдей қарсы мәнде сөздерге тауып жазу. Бұл қай сөз табы?
Бекіту, оқушылардың білімін бағалау.

VІ. Үйге тапсырма: 5 - жаттығу 40 бет.
VІІ. Бағалау: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтап, жеткен жетістіктерін айта отырып білімдерін бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын грамматикалық ойындар
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
ЕЛТАНЫМ ҚАЗАҚ ТІЛІ
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Талдап оқыту әдістемесі
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
ІНЖІЛДЕГІ ПАЙҒАМБАРЫМЫЗ МҰХАММЕД (с.ғ.с.) ТУРАЛЫ ХАБАР
Атын білме, сөзін біл
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ