Екі амалмен шығарылатын есепті шешуді үйрету
Сабақтың тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын есеп
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Екі амалмен шығарылатын есепті шешуді үйрету.
Дамытушылығы: Танымдық қабілетін дамыту, шығармашылыққа баулу; логикалық ойлау кабілеттерін арттыру.
Тәрбиелігі: Өз бетімен жұмыс жасай отырып, өзінің де, өзгенің де еңбегін қадірлей білуге, алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана білуге тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс.
Түрі: Жаңа білімді меңгерту.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
I 1Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың назарын сабаққа аудару Ата - ананы тыңдаймыз әні.
Психологиялық ахуал.
1. Тірек білімді еске түсіру.
Ауызша есептеу.
Айдын көлге жұп аққу
Ұшып келіп қонысты.
Үш қаз және екі үйрек
Жүзіп жүрген жолықты,
Қарсы алуға оларды
Төрт балапан шығысты
Жауабын тез айта салшы
Барлық құс нешеу болыпты?
II Ұй жұмысы №5 бет (55)
2 санын қосу және азайту кестесін сұрау.
III Жаңа сабақ Екі амалмен шығарылатын есеп
Сабақтың тақырыбы және мақсатын хабарлау.
Біздің бүгінгі сабағымыз отбасы жайлы болмақ. Отбасы - тәрбиенің басты ұясы. Біз өз отбасымызда отырғандай сезімде болып жанұя мүшелерінің берген тапсырмаларын орындайтын боламыз. Отбасында кімдер болады? Ата, әже, әке, ана, аға, жеңеше, апа, іні тағы басқалар.
Мұз айдынындағы сырғанап жүрген балалардың суреті арқылы оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару. Есепті оқушылар ауызша шығарады. Сурет бойынша есептің шартын шешуін оқушылар жазу дәптеріне орындайды.
I V 3 Оқулықпен жұмыс.
Атаның тапсырмасы:
1 - тапсырма
Есептің шешу нұсқаларын түсіндіремін, талқылау жүргіземін.
а) Шарты:
Жүр еді - 12 бала
Кетті - 2 ұл бала
Қалды -?
Шешуі: 12 - 2=10 бала
Жауабы: 10 бала
ә) Шарты:
Жүр еді - 10 бала
Келді - 5 қыз
Неше болды -?
б) Жүр еді - 12 бала
Кетті - 2 ұл
Келді - 5 қыз
Неше болды -?
Шешуі: (12 - 2)+5=15
Жауабы: Енді 15 бала сырғанап жүр.
Жоғарыда 1 - 2 есептің бір амалмен орындалатынын түсіндіру 1 - 2 есепті 1 есепке біріктіруге болатынын түсіндіру. Оқушылар жазуды дәптерге орындайды.
Әженің тапсырмасы.
2 - тапсырма.
Шешуі тақтада түсіндіріледі.
Сергіту сәті.
Әкенің тапсырмасы:
3 - тапсырма
Санды және әріпті өрнектердің арасында қандай айырмашылық барын түсіндіру әрі қарай өзіндік жұмысы ұсынылады.
а - 2 мұндағы а=32, 59, 11
32 - 2 =30
59 - 2 =57
11 - 2= 9
Ананың тапсырмасы.
5, 6 тапсырмалар.
Топ пен орындалады .
1 сағ 10 мин=10 мин = 80 мин
90 мин= 1 сағ 30 мин
100 мин=1 сағ 40мин
1 сағ 9 мин= 69мин
1 тәул 1 сағ= 25 сағ
Баспалдақ тұрғыз
V Үйге тапсырма. № 4 есеп
VI Бағалау
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту ерекшелігі
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш мектеп оқушыларының математика сабақтарында оқу есептерін талдау және түсіну біліктерін қалыптастыру
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Бастауыш сыныптарда теңдеулермен жұмыс істеу әдістемесі.
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
Мәтіндік есеп
Мәтінді есеп және оны шығару
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру туралы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету