Неше және қандай түстерді көріп тұрмыз
1 сынып
Тақырыбы: Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Мақсаты:
а) білімділік: оқушылардың жол ережесі туралы білімін кеңейту, жол белгілерін, олардың топтарын ажырата білуге үйрету;
б) дамытушылық: жол ережесін қатаң сақтауға дағдыландыра отырып, көше ережесіне байланысты ұғымдар мен терминдерді білу адам өмірі үшін қажеттілігін түсіндіру, қызығушылығын дамыту;
в) тәрбиелік: жолда жүру мәдениетіне, жол ережелерін бұлжытпай орындауға, сақтыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілерінің суреттері, ойын құралдары, Жолда жүру ережесі , т. б.
Техникалық құрал: мультимедиялық құрал
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Психологиялық дайындық:
Жалғайтын достастырып бар елменен,
Жолдардан тұрады ғой әлем деген.
Бүгінгі бізге келген қонақтарға
Жиынымыз басталсын сәлемменен. (Хормен сәлемдесу)
Сәлем достар! Қош келдіңіздер, қонақтар!
б) Кіріспе сөз:
Мұғалім: аяулы оқушыларым, сендерді көріп тұрғаныма өте қуаныштымын. Енді үлкен бір шеңберге тұра қалып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй сыйлайықшы. Бірақ бір - біріміздің айтқан сөздерімізді қайталамаймыз.
- Жақсы, тамаша. Ал сендерге мына көңілді Күн, көктемгі шөп, алғашқы гүл де өзінің күлкісін сыйлап жатыр (Мультимедиядан).
Әркім өзіне ұнаған күлкіні таңдап алсыншы (үлестірме қағаздардан).
ІІ. Негізгі бөлім.
а) Ой қозғау.
Неше және қандай түстерді көріп тұрмыз? -...
Олар бізге не туралы айтуы мүмкін? -...
Жұмбақ.
Сөйлеуді ол білмейді,
Бірақ тоқта , жүр дейді. (Бағдаршам)
ә) Топтасу.
Таңдаған үлестірме қағаздары бойынша топтарға бөлінеді:
Қызылдар тобы
Сарылар тобы
Жасылдар тобы
б) Мұғалім: бүгін біз жолда жүру ережесі туралы айтамыз. Сабақ бойы назар қойып, мұқият тыңдасаң, біраз нәрсе үйренесің.
Сұрақ - жауап:
1. Кім жолда жүру ережесін сақтау керек? -...
2. Жолда жүру ережесін неге біліп және оны неге сақтауымыз керек? -...
3. Адамдар жолда жүру ережесін сақтап жүрме - деп кім бақылайды? -...
4. Тағы бір көмекші бар еді. Ол не? -...
Бірақ ол бізге келем дегенше шашылып қалыпты. Оны топта жинап көрейікші.
в) Топтық жұмыс: Бағдаршам
Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
Шарты: оқушылар топтасады. Бағдаршамды қиындылардан құрастырады.
1 - бала:
Тоқта! Сақтан! Жол ашық!
Жүрме жолға таласып.
Жол тәртібін білейік,
Аман - есен жүрейік!
2 - бала:
Қызыл жарық жанғанда,
Қалт тоқтай қал табанда.
Сары шамы жанғанда,
Сақ, абай бол барынша.
Жасыл жарық жол ашық,
Зымырай бер бел асып.
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Постмодернизм өнері
Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Әр жас топ балабақшасында балаларды жапсыруға үйрету
«4 жастағы балалардың жиын туралы түсініктерін дидактикалық ойындар арқылы қалыптастыру»
Баланың сөйлеу тілінің дамуында жаңылпаш пен жұмбақ қолдану
Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Ойынның ақыл – ой дамытудағы маңызы
Оқу – тәрбие үрдісінде бала мінезін тәрбиелеу
Түстердің адам психологиясына әсер етуі
Маньеризм өнері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару