Күзгі орманның көріністері мәтіні

Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шегіртке мен құмырсқа (мысал)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға мысалдағы негізгі ойды түсіндіріп, жәндіктердің мінез - құлықтары арқылы адам бойындағы қасиеттерді ажырата алуға, баға беруге үйрету.
Сабақтың міндеттері: а) Оқушының білімі мен біліктілігі арқылы ой - өрісін дамыту, ойлау қабілетін шыңдау,
шапшаңдыққа бейімделеді.
ә) Оқушылар алғырлыққа, зеректікке, тапқырлыққа үйренеді.
б) Оқушыларға эстетикалық тәрбие, еңбекқорлық, адамгершілік қасиеттерге қалыптасады.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: Автор орындығы , Миға шабуыл , Топпен ойлан, бөліс , Ойлаудың алты қалпағы , Венн диаграммасы.
Оқудың нәтижелері: 1. Мысалды меңгере отырып, негізгі ойды түсінеді.
2. Жәндіктердің мінез - құлықтары арқылы адам бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерді
ажырата алады.
3. Мысалдағы іс - әрекеттерге баға бере отырып, қорытынды жасай алады.
Негізгі дерек көздер: Бейнетаспа, Жаңа форматта білім беру үлгілері жинағы, Интербелсенді әдістеме жинағы
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, көрсетілім, бағалау парағы, флипчарт, жұмбақ, авторлар суреттері.
Сабақ бөлімдерінің мақсаты
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды топтастыру.

Үй тапсырмасын сұрау: Күзгі орманның көріністері мәтіні.
Тапсырма беру:
Мәтінге сүйене отырып, күзгі орманды, тиінді, борсықты, қоянды сипаттау.

Жаңа сабақ:
Миға шабуыл әдісі бойынша адамның бойындағы кездесетін қасиеттер туралы оқушыларға сұрақтар қою.
Жаңа сабақ.
Жұмбақ жасыру.
Екі басты жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай (құмырсқа)
Ат басты, арқар мүйізді,
Бөрі кеуделі, бөкен санды,
Қос қанатты, құмырсқа ізді,
Бота тірсекті. (Шегіртке)

Авторлар туралы мәлімет беру.
Абай Құнанбаев кім?
Крылов туралы мәлімет беру

Союзмультфильм түсірген Құмырсқа мен шегіртке мультфильмін көрсету.

Мысал деген не? сұрақ қояды.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларына ана тілі пәнінен экологиялық тәрбие беру
Мәтіннің байланыстылығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың топсаяхат кезіндегі еңбегін ұйымдастыру формасы
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың негізгі әдістері
Стенобионттық және эврибионттық организмдер Негізгі абиотикалық факторлардың-жарықтың, температураның, ылғалдылықтың, тұздылықтың және тсс экологиялық мәні Абиотикалық факторлардың сигналдық мәні туралы ақпарат
Стенобионттық және эврибионттық организмдер жайлы ақпарат
Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі пәнінен дәрістер кешені
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Табиғат лирикасының қазақ әдебиетіндегі көріністері
Негізгі абиотикалық факторлар. Стенобионттық және эврибионттық организмдер
Шорманның тұңғыш қызы Зейнеп - Шоқан Уәлихановтың анасы
Жұмекен Нәжімеденов Қазақстанның қазіргі әнұран мәтінінің авторы
Сипаттау мәтінінің ерекшелігі
Нейенкирхтың маңында, қалың орманның ортасында жасырынған жалғыз ашық жер бар
Қанайналым жеткіліксіздігінің клиникалық көріністері
Орманның тұқымнан жаңаруы
Кітапхана мәтініне тоқталу
Оқушылардың құраған мәтінін тыңдау
Пайымдау мәтіні
Жазба жұмысының мәтінімен таныстыру