Мұхтар ШахановРух мектебіндегі мұң(Төлен Әбдікке)Асқақ ұстап жастық туын, Алпыс таудан астық бүгін

Мұхтар Шаханов

Рух мектебіндегі мұң
(Төлен Әбдікке)

Асқақ ұстап жастық туын,
Алпыс таудан астық бүгін.
Алла білер, алдымызда енді қанша қалды тау,
Барлық батыл ойларыңның алды — күрес, арты - дау.
Кейде албырт Батырлықта Тасырлықтан кетпекке
Оймен, мұңмен көз тастайды Рух атты мектепке.
Ол мектептің түсі жадау, терезесі қираған,
Ішіне даңқ сыйғанымен, даңқы байлық жимаған.
Содан оған жұрттың көбі құлықты емес баруға,
Шу менен Бу дес бермейді мектеп парқын тануға.
Сол мектептің ұстазы едік, нәпсіге бас имеген,
Аңқау, сенгіш адамдығын қайсарлығы сүйреген.
Күллі рухсыз биіктердің парқы, даңқы сұйықтау,
Біз шыққан тау — Шындық тауы, барлық таудан биік тау!



Ұқсас жұмыстар

М.Шаханов – халқымыздың ұлттық қасиетін қастерлеуші ақын
Мұхтар Шаханов поэзиясының ұлттық мінезі
Лирика. Поэма. Махаббат шапағатының жыры таусылмақ емес
Өнегелі елдің өнерпаздары
«Бірлік» совхозының директоры болған Сәбит Тілеубердиев әңгімелер
Ежелгі дәуір әдебиеті
Төлен Әбдіков және қазақ әдебиеті
Жүрсін Ерман поэзиясының көркемдік ерекшелігі
Махаббат шапағатының жыры таусылмақ емес
Жарасқан Әбдірашевтің ақындық мұрасы
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
МҰХТАР ӘУЕЗОВ туралы