Бүгінгі танысатын аңызымыз

Ана тілі
Тақырыбы: Аңыздар Қорқыт
Мақсаты мен міндеттері: халық ауыз әдебиеті аңыз үлгілерімен таныстыру;
1. Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;
2. Дамытушылық: мәтінді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;
3. Тәрбиелік: тапқырлыққа тәрбиелеу;
Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы
Көрнекіліктер: тірек - сызба
Әдіс - тәсілдер: жұптық, талдау,

Сабақ барысы
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Үй тапсырмасын тексеру
Әл - Фараби туралы не білесіңдер? Ол қандай адам? Неге ол жігіт өзімен шақырды? Оның мақсаты не? Ол жігіт келешекте қандай болды?

2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Бүгінгі танысатынымыз: аңыздар
Аңыз - тарихта болған адам туралы шығарма.
Бүгінгі танысатын аңызымыз: Қорқыт туралы аңыз
Өмірбаяны
Қорқыт
Тарихи тұлға, ақын және композитор, ол IX ғасырда Сырдария даласында туған. Қобызды жасаушы, аңызшы, ақындардың, музыканттардың иесі, бақсы. Аңыздар бойынша Қорқыт түйені сойып, терісінен қобыз жасайды. "Қорқыт атаның кітабы" - түрік халықтарының эпикалық жазба ескерткіші. Әрбір аңыздың өзіндік сюжеті бар және олардың әрқайсысының басты қаһарманы Қорқыт ата - дана, көсем, басшы, тағдыр туралы болжап - пісуші. Аңыз бойынша және Қорқыттың өзінің өтінішімен, оның қабіріне денесімен бірге, желмен дыбысталып тұратын қобыз бірге салынады. Қорқыт атаның құрметіне 1980 жылы Қызылорда облысында архитектуралық ескерткіш салынған. Белгілі қазақ жазушысы, академик Мұхтар Әуезов арқылы әңгімеленетін "Қорқыт туралы аңыздардың" мәні аса жоғары, себебі, ол - адамға қызмет ету арқылы өнердің өлмейтіндігін, мәңгіліктігін көрсетеді.
Оқулық бойынша жұмыс
- үлгі оқу (мұғалімнің оқуы)
- - тізбек бойынша оқу
- тұтас оқу
- іштей оқу
- қорқытты қандай сауал көп ойландырады?
- Қорқыт түсінде не көреді?
- Ол қандай сөзді байқаусызда айтып қалады?
- Қорқыттың өмірі қалай аяқталады?
Сергіту сәті

3. Жаңа білімді бекіту:
- Мәтінді тұтас, бірнеше рет оқып шығу
Дәптермен жұмыс: аңызда кездесетін жер - су аттарын дәптерге теріп жаз. (өзіндік жұмыс)
Сызбаны толтыр (жұптық жұмыс)
Қайтеді?
Құстар..... ұшуын тоқтатады
Жел соғуын доғарады
Аң - құс жағаға келеді
Өзен ағысын тоқтатып тұрады
Венн диаграммасы
Аңыз
Ертегі
4. Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Философпен сұхбат
Медеу
Экономикалық теорияның қалыптасуы және дамуы жолдары
Экономикалық жүйенің дамуы үшін қажетті шарттар мен жағдайлар
Экономикалық теорияның ғылым саласы ретінде қалыптасуы
Конфуцийдің еңбегіндегі тұрақтылық мәселесі
Атмосфералық қысымды өлшеу
Балаларды ойын арқылы оқыту технологиясы
Оқушылардың денсаулық пен салауатты өмір салтына құндылық қатынасын қалыптастырудағы сынып жетекшісінің іс-әрекеті
Ежелгі Этрусктер және Римнің Республикалық кезеңі
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз
Өзіндік тарихы бар туған қаламның бүгінгі көрініс көз тартарлық
Бүгінгі күнде Жас өркен баспасөз орталығының тілшілерінің жұмыстары қала, облыс көлеміне танымал
Бүгінгі күннен