Оқушы міндеттері мен тапсырмалары

Оқушы міндеттері мен тапсырмалары:
1. Оқуың туралы не айтасың?
2. Тәртібің туралы ойланасың ба?
3. Тазалық сақтайсың ба?
4. Сабақты ынта қойып тыңдайсың ба?
5. Үйірмеге қатысасың ба, қатыссаң не үйреніп жүрсің?
6. Қоғамдық жұмысқа қатысуың қалай?
7. Әдеби кітап оқисың ба?
8. Газет-журналға жазылдың ба? Жазылсаң тиянақтап оқисың ба?
9. Қоғамдық жұмысқа керекті шаруашылық құралын үзбей әкелесің бе?
10. Ой-өрісіңді дамыту үшін шахмат үйрен.
11. Мықты, шымыр, сергек болу үшін спортпен шұғылдан.Ерте тұруды және жүгіруді әдетке айналдыр.
12. Сынып бөлмесіндегі өзіңе тиесілі гүлді уақытылы күт.
13. Кітабыңды, дәптеріңді қаптап, күтіп ұстап жүрсің ба?
14. Кезекшілік міндетіңді атқарар кезіңде сүрткін тіккін.
15. Сабақтан себепсіз қаласың ба?
16. Нағыз жігіт , нағыз қазақ қызы болуды алдыңа мақсат ет.
17. Жіберген қателігіңді және кемшілігіңді түзеуге тырыс.
18. Қандай мамандық иесі болғың келеді? Осы күннен бастап алдыңа қойған мақсатыңа жету үшін дайындал.
19. Достықты қалай бағалайсың?
20. Ауылыңның жастарын көрсет, еліңнің болашағын айтып берейін дейді екен дана қариялар. Ендеше өз әке-шешеңді, ата-бабаңды, өсіп - өнген атамекеніңді қастерлеуге, құрметтеуге тиіссің, табиғат сырын терең ұғынуға, өзіңнің болашақты жалғастырар ұрпақ екеніңді сезініп, Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан-2030 стратегиялық жолдауын орындауға атсалысуың керек.
Ол үшін жақсы оқы.

Мен саған сенемін...................................................
Осы дәптердегі міндеттерді, тапсырмаларды орындай аласың. Оқу үздігі болуға да , үй іші жұмыстарына көмектесіп те, бәріне де үлгере аласың. Ол үшін өзіңе, тек қана өзіңе сенгін. Бәрі де өзіңе байланысты.
Әкеңнің сүйеніші бол
Анаңның қуанышы бол.
Халқың қадірлейтін
Мәртебелі кісісі бол!
Сенім білдіріп, өзіңнен үлкен үміт күтетін сынып жетекшің - РҮСТЕМОВА ГҮЛМИРА



Ұқсас жұмыстар

Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Нақты дүние қасиеттерінің шама ұғымы арқылы бейнеленуі
Бастауыш сыныпта дүниетануды оқыту әдістемесі
Шамаларды оқытуда деңгейлік тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігін анықтау
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері, талаптары
Жауаптарды таңдау принциптері
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
Окушылардың сан есім туралы білімдерін дұрыс колдану дағдыларын қалыптастыру
Ауызша сөз нормаларын оқытудың психолингвистикалық негізі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы