Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет

Педагогика пәнінен тест жұмысы
1. Педагогика ғылымы:
А) оқушының даралығын;
В) мектептегі оқу - тәрбие процесін;
*С) оқыту, білім беру және тәрбиелеу процесінің заңдылығын;
Д) оқыту мен тәрбиенің заңдылығын;
Е) баланы оқытуды зерттейді.

2. Педагогика ғылымының негізгі ұғымдары:
А) орта, мұрагерлік, тәрбие;
*В) тәрбие, оқыту, білім беру;
С) білім, тәрбие, дағды;
Д) оқыту, оқу, сабан бюеру;
Е) тәрбие, қалыптасу, даму.

3. Ғылыми педагогиканың негізін қалаушы:
А) Ж. Ж. Руссо;
В) Ы. Алтынсарин;
С) К. Д. Ушинский;
Д) А. С. Макаренко;
*Е) Я. А. Каменский.

4. Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым:
А) Я. А Каменский;
*В) Ф. Бэкон;
С) Ж. Ж. Руссо;
Д) К. Д. Ушинский;
Е) Р. Оуэн.

5. Тәрбие - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
*А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

6. Оқыту - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
*В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
Е) Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.
7. Білім беру - педагогиканың негізгі категориясы ретінде:
А) нақтылы тәрбие міндеттерін шешу мен жеке тұлғаны қалыптастыру мақсатына бағытталған, ұйымдастырылған процесс;
В) мұғалім мен оқушының біріккен іс - әрекеті;
С) оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу әрекеттерін қалыптастыруды ұйымдастыру;
Д) сабақ өтетін жер мен уақытын, оқушы құрамын анықтайтын ұйымдастырылған процесс;
*Е) табиғат пен қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуін айтады.

8. Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін анықта:
*А) табиғи эксперимент;
В) үлгі - өнеге;
С) рейтинг;
Д) қоғамдық пікір;
Е) проблемалық баяндау.

9. Оқу - тәрбие процесінің сандық және сапалық көрсеткішін анықтау:
А) тест;
В) педагогикалық озат тәжірибені модельдеу;
*С) математикалық - кибернетикалық әдіс;
Д) сұхбаттасу;
Е) бақылау.

10. Социометриялық әдіс:
А) табиғи, лабораториялық түрлері бар;
*В) алдын ала дайындалған жоспар бойынша ұйымдастырылады;
С) іс - қағаздарын оқып үйрену;
Д) ұжымдағы адамдардың бір - бірімен қарым - қатынас деңгейін анықтау;
Е) оқу - тәрбие жұмысының сандық - сапалық көрсеткіштері.

11. Іс - қағаздарын, күнделіктерін оқып - үйрену, талдау қандай әдіс::
А) эксперимент;
В) социометриялық әдіс;
С) сауалнама;
Д) байқау;
*Е) мектеп құжаттарын зерттеу.

12. Озат педагогикалық тәжірибені талдау және зерттеу әдісі:
А) нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені;
В) оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т. б. зерттеу;
С) мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д) құжаттармен терең жан - жақты танысу;
*Е) жаңашыл мұғалімдердің іс - тәжірибесімен танысу, насихаттау.

13. Педагогикалық эксперимент:
*А) нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттейтін ғылыми тәжірибені;
В) оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т. б. зерттеу;
С) мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру;
Д) құжаттармен терең жан - жақты танысу;
Е) жаңашыл мұғалімдердің іс - тәжірибесімен танысу, насихаттау.

14. Тест сөзі қай тіл ден енген:
А) латын;
В) грек;
С) орыс;
*Д) ағылшын;
Е) араб.

15. Сауалнаманың қандай түрлері бар:
А) лабораториялық;
В) табиғи;
*С) ашық, жабық;
Д) жасанды;
Е) ғылыми.

16. Педагогика термині қандай мағынаны білдіреді:
А) басқарушы;
*В) жетектеуші;
С) көмекші;
Д) мұғалім
; Е) үйретуші.

17. Педагогика ғылымының салалары:
А) психология, физиология, мектеп гигиенасы;
В) тәрбие теориясы, дидактика, мектептану;
С) педагогикалық психология, этика, эстетика;
*Д) мектепке дейінгі педагогика, емдік педагогика, арнайы педагогика, еңбектік түзету педагогикасы;
Е) педагогикалық шеберлік, археология, мәдениеттану.

18. Білім беру жүйесі дегеніміз:
*А) оқу - тәрбие мекемелерінің жиынтығы;
В) білім, іскерлік, дағдының көлемі;
С) белгілі мақсатқа жету жолы;
Д) арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс - шаралар;
Е) оқу - тәрбие процесін басқару.

19. Орта, жоғары оқу орындары мен мектептен тыс мекемелер жүйесінде білім беру және тәрбие мақсатын жүзеге асыру процесін::
*А) тұтас педагогикалық процесс;
В) оқыту процесі;
С) оқу процесі;
Д) тәрбие процесі;
Е) даму процесі.

20. Заңдылық дегеніміз:
*А) педагогикалық процесс пен құбылыстардың арасындағы мәнді байланыс;
В) тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы;
С) адамдық қасиеттер туралы теория;
Д) мақсат көзделінген процесс;
Е) мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс.

21. Тәрбие мен өзін - өзі тәрбиелеудің бірлігі::
А) тәрбиенің принципі;
*В) тұтас педагогикалық процестің заңдылығы;
С) тәрбие әдісі;
Д) тұтас педагогикалық процестің принциптері;
Е) тәрбие тәсілдері.

22. Принцип қандай мағынаны білдіреді:
А) үйретуші, мұғалім,
В) бастапқы, әдіс;
С) заңдылық, принцип;
Д) әдіс, тәсіл, құрал;
*Е) бастапқы, негізгі, қағида.
23. Оқыту мен тәрбие жұмыстарын белгілі мақсатпен ұйымдастыру мұғалім мен оқушылардың іс - әрекеттерінің үнемі жоспарлы түрде өтуіне игі әсер етеді::
*А) мақсаттылық принципі;
В) мектептің өмірмен байланыс принципі;
С) оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі;
Д) түсініктілік принципі;
Е) жүйелілік пен бірізділік принципі.

24. Тұтас педагогикалық процестің компоненттерін көрсет:
*А) оқыту мен тәрбиенің мақсаты, мазмұны, формалары мен әдістері, нәтижесі;
В) оқыту процесі мен формалары;
С) оқыту принциптері мен заңдылықтары;
Д) білім берудің мазмұны мен білім беру жүйесі,
Е) оқыту диагностикасы.

25. Дидактика ұғымын алғаш ғылымға енгізген:
А) А. С. Макаренко;
В) Я. А. Каменский;
С) А. Дистерверг;
Д) К. Д. Ушинский;
*Е) Ратке
Педагогикадан тест жұмысы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігін қалыптастырудың зерттелуі
Тұтас педагогикалық үдерісіндегі тәрбиенің мазмұны
Педагогикалық жағдайат педагогикалық процестің элементерлық жасаушысы
Бастауыш сыныптарында қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды пайдалану жолдары
Педагогикалық іс-әрекет және оның құрылымы
Дидактика. Дәріс курсы
ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ (ТПҮ) МƏНІ ЖƏНЕ ҚҰРЫЛЫМЫ
Педагогикалық процестің принциптері
Паскаль программалау тілінде білімді бақылау жүйесін жасау
Педагогикалық жүйенің қызмет етуінің әлеуметтік-педагогикалық және уақыттық шарттары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары