Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабағымда В. Шаталов П. Эруднев т. б озық іс - тәжірбиелерін, оқытудың озық технологияларының элементтерін жиі қолданамын. Жаңа заман талаптарына сай сабақтарды Түймедақ , Балықтар , т. б. ойындарды өткізсе, сабақ барысында жақсы нәтижеге жетуге болады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін сабақта әр түрлі дидактикалық ойындар өткіздім. Сыныптағы оқушыларды тегіс қамту үшін, әр оқушыға ойынға қатысуға мүмкіндік жасау мақсатында ойындарды деңгейлік тапсырмалар негізінде жасадым. Енді 5 сыныпта ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығаруды Математикалық ралли түрінде жасақтадым.
ІІ. Сабақтың мақсаты:
ІІ. Білімдік. Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың алған білімдерін тексеру. Оқушылар ережелерді айта білулері, есептер шығару барысында қолдана білулері тиіс.
2. Тәрбиелік. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық. Оқушылардың іскерліктерін өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
ІІІ. Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы.
ІҮ. Оқыту әдістері: Деңгейлік тапсырмалар арқылы құрастырылған дидактикалық ойындар.
Ү. Көрнекілігі: Карточкалар, балықтар , түймедақ гүлі.
ҮІ. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгендеу сабаққа дайындығын тексеру. Ойынды өткізу үшін оларды 4 топқа бөлу. Әр үстелде 6 оқушыдан. Әр топқа әр түрлі деңгейлік тапсырмалар беріледі. Мысалы; 1 үстелге А тобының есептері, 4 - ге ғана С тобының есептері беріледі.
ҮІІ. Раллиға дайындық жүргізу, теориялық материалды қайталауға арналған бірінші кезең:
Мектеп ауласын тексеру:
1. Ережелер турнирі. Соңғы өтілген ережені оқушылар кезекпен бәрі қайталайды. Тәртіп мынадай бірінші 4 - і топ, 3 – і, 2 - і, 1 - і.
2. Ойын Ойлан, тап! (тақтада)
І. Бөлшек сандардың ондық жазылуы: 1. 2. 3.
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру: 1. 2. 3.
ІІІ. Ондық бөлшектерді көбейту: 1. 2. 3.
ІҮ. Әр оқушы қалайтын тақырыпты таңдап, тапсырманы алады.
1 - деңгей (жеңіл есептер)
2 - деңгей(орташа деңгей)
3 - деңгей( қиынырақ деңгей)
Тапсырмалар.
І. Бөлшек сандардың ондық жазылуы
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: он төрт бүтін жүзден тоғыз
2. Ондық бөлшек түрінде жаз: 27: 100
3. Ондық бөлшек түрінде жаз: 16 13 20
ІІ. Ондық бөлшектерді салыстыру.
2, 7*3, 6 Жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қой.
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, салыстыр. 0, 75 пен 2 5
Жұлдызшаның орнына , белгілерін қойып жазыңдар:
а) 3, 52×0, 5*3, 52
ә) 7, 02×1, 7*7, 02
б) 0, 81×5, 2*0, 81
в) 0, 03×9, 75*9, 75
ІІІ. Ондық бөлшектерді қосу және азайту:
Қосуды орында: 85, 07+3, 03
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып алып есептеңдер:
2 3 ( 10) –(1, 5 - 0, 7)
3. Ондық бөлшекпен өрнектеп алып, амалдарды орындаңдар.
Сағат есебімен: 3сағ 45мин - 1сағ 30мин+2сағ 15мин
ІҮ. Ондық бөлшекті көбейуі.
1. 2, 5×4
2. 21, 3×3, 04
3. 8, 09×0, 8
3, Карта жасау. Ол үшін қиылған картаны жинау керек.
Әр топ өзінің тапсырмасын орындағанға дейін бос орынға ортаның бөлігін қойып, суретін келтіріп, карта құрастырады.
Жай бөлшекті алу
Аралас сандарды көбейту
Бөлшек ұғымы
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Жай бөлшектің ондық жуықтауы
Бөлшектерге амалдар қолдану
Нақты сандар
Нақты сандар және олардың қасиеттері
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Электрондық үкімет
Электрондық оқулықтарды пайдалану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ПОШТА
Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Алкмеон адамзат тарихында бірінші болып ғылыми анатомиянын негізін қалаған ғалым, дәрігер, философ, Кротондық медицина мектебінің өкілі
мІштөліалды кезең (предплодный период) - эмбриондық дамудың гастогенез және органогенез сатыларындағы эмбриогенез кезеңі
Жапондық байлардан