Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сабақты меңгерту кезеңі
Сабақтың тақырыбы: Өзгеріштік заңдылықтары. Модификациялық өзгергіштік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды өзгергіштік заңдылықтарымен оның типтерімен болу себептерімен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың сабаққа белсенділігін, пәнге деген қызығушылығын арттыру, өткенді жаңа сабақпен байланыстырып жүйелеу барысында білімін нақтылау және ойлау қаблетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ізденпаздыққа, өз бетінше еңбектенуге, табиғатқа
деген сүйіспеншілігін арттыруға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, электронды оқулық, портреттер,
сызбанұсқалар.
Сабақтың жүрісі: 1. Ұйымдастыру кезеңі: 3 мин
2. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі: 12 мин
3. Үй тапсырмасын бекіту кезеңі: 5 мин
4. Жаңа сабақты меңгерту кезеңі: 25 мин
5. Жаңа сабақты бекіту кезеңі 10 мин
6. Зертханалық жұмыс 20 мин
7. Оқушыларды бағалау кезеңі: 3мин
8. Үй тапсырмасын беру кезеңі: 2 мин
Үй тапсырмасы сұрақ жауап арқылы бірнеше оқушылардан сұралады.
1. Генетика ғылымы нені зерттейді?
2. Генетиканың даму тарихы неше кезеңге бөлінеді?
3. Қазіргі кездегі генетиканың дамуы немен ерекшеленеді?
4. Тұқым қуалаушылық дегеніміз не?
5. Тұқым қуалаушылық заңдылықтарын Г. Мендель қандай еңбегінде атап көрсетті?
6. Г. Мендель заңдарын ата?
7. Г. Мендель заңдарын түсіндір.
Жаңа сабақ.
Тұқым қуалаушылық сияқты өзгергіштікте барлық тірі организмдерге тән. Өзгергіштік деп - организмдердің даму онтогенезінде жаңа белгілермен қасиеттерге ие болу қаблетін айтады.
Модификациялық өзгергіштік дегеніміз - гендердің, хромасомалардың, генотивтерді өзгеруіне байланыссыз қоршаған орта факторларының әсерінен организмдерің ортаға бейімделіп фенотивтерінің өзгеруін айтады.
Кез келген организм нақты бір орта жағдайларында дамып жетіледі. Сондықтан қоршаған орта жағдайлары, атап айтқанда, температуралық ауытқулар, жарық пен ылғалдылықтың мол немесе жеткіліксіздігі, қоректік заттардың сапасы мен мөлшері міндетті түрде организмдердің тіршілігіне әсерін тигізеді.
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың тиімділігі
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың қиыншылығы
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Қазақ әдебиетінен үй тапсырмасын берудің тиімділігі
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Балалар фольклорын дәстүрлі оқыту
Бейнелеу өнерін оқыту
Балалардың эстетикалық тәрбиесінің маңызы және дамуы
Әліппеден кейінгі кезең
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)