Көбейту сөзжұмбағын шешу

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 64*48 және 3072: 64
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Екі таңбалы санға бөлу тәсілдерін пысықтау. Ауызша және жазбаша көбейту тәсілдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Баған түрінде көбейту мен бұрыштап бөлу жағдайларын негіздеу. Ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелігі: Тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: сиқырлы әріптер, сөзжұмбақ.
Пәнаралық байланыс: ана тілі
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау, қызығушылығын ояту

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Математика – толған тамаша заңдылық сән,
Математика – толған тәртіп, мағына мән.
Математика – толып жатқан терең сыр,
Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір.

Психологиялық дайындықтан үзінді.
Сабақ ана тілі пәнімен пәнаралық байланыста өтеді.
Үй тапсырмасын тексеру
№8
75*2*5=750 750*2*5=7500 7500*2*5=75000
720:(9*4)=20 3600:(9*4)=100 72:(9*4)=2
(20*8)*(25*4)=16000
Бекіту.
Қ О Ш К Е Л Д І Ң І З Д Е Р!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
1. Қабырғасы 8 дм шаршының ауданы нешеге тең? 64дм
2. 8*9= 72
3. Ұзындығы 4 см. Ені 5 см ауданы нешеге тең? 20 см
4. 1 дм= 10 см
5. 1 дм² = 10 см²
6. Қабырғасы 8 дм және 4 дм тік төртбұрыштың ауданы нешеге тең? 32 дм
7. 8*6= 48
8. Ауданды қалай табамыз? Ұзындығын еніне көбейтеміз.
9. 2 дм² =20 см²
10. 7*9 = 63
11. 5 дм =50 см
12. Периметрді қалай табамыз? Ұзындығы мен енін қосамыз. 2 – ге көбейтеміз.
13. 5 дм² =50 см²
14. 8*6= 48

Бекіту кезеңінен үзінді.
Жаңа сабақ
Екі таңбалы санға бөлу алгоритмі 2 таңбалы санға ауызша көбейту алгоритмін еске түсіру.
Алгоритм
1. 2 таңбалы санды разрядтық қосылғыштарға жіктейміз.
2. Қосылғыштарды жеке - жеке санға көбейтеміз
3. Шыққан сандарды қосамыз
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмі
Алдымен санды бірлігіне, сосын ондығына көбейтеміз.
Санды бірлікке көбейтеміз, ондығын ойға сақтаймыз.
Санды ондыққа көбейтеміз, ойдағыны қосамыз
Жазбаша бөлу алгоритмі
3072: 34
1. Толымсыз бөлінгішті анықтаймыз.
2. Бөліндідегі цифрлар санын анықтаймыз. (ол біреу)
3. Бөлгенде шығатын санды жобалап табамыз.
4. Шыққан санды бөлгішке көбейтеміз.
64*48=64* (40+8)=64*40+64*8=2560+512=3072
64*40=2560 64*8=512 2560+512=3072
3072: 64=48
Бүгінгі сабақ ерекше болмақ. Ол үшін біз Мақта қыз бен мысық ертегісін есімізге түсірейік.
Мысыққа көмектесейік. Ол үшін Мақта қыздың тапсырмасын орындауымыз керек.
№2 Мақта қыздың тапсырмасы
5561: 67=83 2496: 48=52 5561: 83=67 2496: 52=48
№4 Сиырдың тапсырмасы
430*10=4300ц 4300+3500=7800ц
500*7=3500ц
430*7=3010 4300 - 3010=1290ц
№5 Ағаштың тапсырмасы
280км=280000м 138300+71700=210000м
280000 - 210000=70000м=70км

Ағаштың тапсырмасын шешу сәтінен үзінді.
Сергіту сәті:
№6 Қыздардың тапсырмасы
Х+3019=5240 х - 1025=2220 х*84=2940 х: 27=5870
Х=5240 - 3019 х=2220+1025 х=2940: 84 х=5870*27
Х=2221 х=3245 х=35 х=158490
№7 Дүкеншінің тапсырмасы
9000: 18*9=4500 86*82 - 1025=6027 (3025+986): 7=573
(1800*30): 27=2000
№8 Тауықтың тапсырмасы
Х+5+3=12
Х+8=12
Х=12 - 8
Х=4
№9 Тышқанның тапсырмасы
500*2: 1000*20 - 20+5007=5007
32*40: 10: 32: 4*2492 - 2492=17572
Сабақты қорыту.
Көбейту сөзжұмбағын шешу.
1. Екі шеті тұйықталған түзу сызық не деп аталады? кесінді
2. Сан. бес
3. Аптаның алтыншы күні? сенбі
4. Кіші ұғымына қарсы сөз. Үлкен
5. Амалдың түрі? Азайту
6. Ұзындықтың өлшем бірлігі? Метр
7. Уақыт өлшем бірлігі? минут
Бағалау.
Үйге: №3 173 бет

Өткізген: Балтамұратов Архат Жұмағалиұлы
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі 64*48 және 3072: 64. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Фалес теоремасы
Жас өспірімдерді табиғаттың тылсым күштерін туған жердің, табиғатын білуге, құстар мен жануарлар, өсімдіктер әлемін қорғауға, сақтауға, оқытып үйретуге және салауатты өмір салтын қалыптастыруда
Қазақстан халықтарының этнографиясы пәні бойынша практикалық (семинар) сабақ тарының оқу-әдістемелік нұсқауы
Сумоншақпен кестелеу
Оқушылардың өз бетінше жұмыс істеу жұмысын ұйымдастыру
Жарықтың толқындық қасиеттері
«Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы» пәні бойынша практикалық (семинар) сабақтарына арналған оқу-әдістемелік нұсқау
Оқушыларды табиғат пен қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу
Оқу - мектеп жасындағы балалардың негізгі таным әрекеті
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІ БОЙЫНША ПРАКТИКАЛЫҚ (СЕМИНАР) САБАҚТАРЫНЫҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
Өсімдіктерді клондық микрокөбейту
Матрицаларды көбейту
Отбасындағы конфликтілердің әлеуметтік және психологиялық себептері және шешу жолдары
Салуларға арналған геометриялық есептерді шешу әдістері
Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері
Мемлекеттік реттеу жүйесіндегі қазынашылық қызметтің мәселелері мен оларды шешу жолдары
Геометриялық есептерді шешу әдістері